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Advertising in new formats and media / edited by Patrick De Pelsmacker (University of Antwerp, Antwerp, Belgium)
1
WOM marketing in social media:
, In:Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 430 s/809
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Advertising in new formats and media / edited by Patrick De Pelsmacker (University of Antwerp, Antwerp, Belgium)
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Brand pages as a communication tool
, In:a state of the art and a research agenda
Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 430 s/809
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Handbook of research on international advertising / ed. by Shintaro Okazaki
3
The role of e-WOM in international communication:
, In:Exemplare:
Zentrale:E02 a bwl 430/491; BB WiWi: 11a bwl 430/491a
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Breaking new ground in theory and practice / Shintaro Okazaki (Ed.)
4
The impact of e-WOM
, In:determinants of influence
Exemplare:
Zentrale:E02 a bwl 430/328; BB WiWi: 11a bwl 430/328a
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Hirndoping - der große Schwindel / Raphael Gaßmann, Manuela Merchlewicz, Armin Koeppe (Hrsg.)
5
Mit Hirndoping zum besseren Ich?
, In:zwischen Hoffnungen, Risiken und Irrtümern
Exemplar:
:TB Technik Me II.1 Hir
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Management, Prozessgestaltung, Kundenperspektive / Manfred Bruhn ... (Hrsg.)
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Messung der Dienstleistungseffizienz und der Einfluss des e..:
, In:Exemplar:
Zentrale:E02 a swl 040/682-1
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Geschlechterungleichheiten im Betrieb / Projektgruppe GiB. Juliane Achatz ...
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