López, Manuela G.
7  Ergebnisse:
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1

WOM marketing in social media:

, In: Advertising in new formats and media / edited by Patrick De Pelsmacker (University of Antwerp, Antwerp, Belgium)
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 430 s/809
 
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2

Brand pages as a communication tool 

, In: Advertising in new formats and media / edited by Patrick De Pelsmacker (University of Antwerp, Antwerp, Belgium)
a state of the art and a research agenda 
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 430 s/809
 
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3

The role of e-WOM in international communication:

, In: Handbook of research on international advertising / ed. by Shintaro Okazaki
Sicilia, María ; López, Inés ; López, Manuela.. (2012)  - p. 325-350
Exemplare:  Zentrale:E02 a bwl 430/491; BB WiWi: 11a bwl 430/491a
 
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4

The impact of e-WOM 

, In: Breaking new ground in theory and practice / Shintaro Okazaki (Ed.)
determinants of influence 
Lopéz, Manuela ; Sicilia, Maria. (2011)  - p. 217-232
Exemplare:  Zentrale:E02 a bwl 430/328; BB WiWi: 11a bwl 430/328a
 
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5

Mit Hirndoping zum besseren Ich? 

, In: Hirndoping - der große Schwindel / Raphael Gaßmann, Manuela Merchlewicz, Armin Koeppe (Hrsg.)
zwischen Hoffnungen, Risiken und Irrtümern 
Glaeske, Gerd ; Merchlewicz, Manuela. (2013)  - p. 24-39
Exemplar:  :TB Technik Me II.1 Hir
 
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6

Messung der Dienstleistungseffizienz und der Einfluss des e..:

, In: Management, Prozessgestaltung, Kundenperspektive / Manfred Bruhn ... (Hrsg.)
Westermann, Georg ; Koch, Manuela ; Rogge, Steffen. (2011)  - p. 267-286
Exemplar:  Zentrale:E02 a swl 040/682-1
 
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7

Einleitung: Geschlechterungleichheiten im Betrieb:

, In: Geschlechterungleichheiten im Betrieb / Projektgruppe GiB. Juliane Achatz ...
Exemplare: Zentrale; TB Sozialw.; SOCIUM;
 
1-7