Wei, Tan
4  Ergebnisse:
?
1

When a pandemic strikes 

, In: Social media and crisis communication / edited by Lucinda Austin and Yan Jin
toward the social media pandemic communication model 
Exemplare:  TB Nautik 19/1.2 Soc 8 (2018); BB WiWi: 11a bwl 464 s/694
 
?
2

Consumer intention to use QR code:

, In: Handbook of research on leveraging consumer psychology for effective customer engagement / Norazah Mohd Suki (Universiti Malaysia Sabah, Malaysia)
Tze Yien Chen ; Wei Shen Ng ; Wei Ling Tan.... (2017)  - p. 202-220
Exemplar:  BB WiWi: 11a vwl 102/794
 
?
3

Kritik und Ethik. Zu Maurice Blanchot:

, In: Im Raum der Kritik / herausgegeben von Marco Gutjahr und Jonas Hock
Todorov, Cvetan. (2023)  - p. 141-152
Exemplar:  Zentrale:E03 a rom 203 bla 7/030
 
?
4

Politischer Messianismus und Gewalt 

, In: Gesellschaft - Gewalt - Vertrauen / Ulrich Bielefeld, Heinz Bude, Bernd Greiner (Hg.)
der revolutionäre Aufbruch 
Todorov, Cvetan. (2012)  - p. 355-374
Exemplare:  Zentrale:E02 h soz 552 mb/039; Zentrale:E02 a soz 552 mb/039a
 
1-4