Stephanian, A.
922  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

English Language Education and Educational Policy in Malays..:

, In: The Oxford handbook of Southeast Asian Englishes / edited by Andrew J. Moody
 
?
2

Imperfect Forms:

, In: The Oxford handbook of W.B. Yeats / edited by Lauren Arrington, Matthew Campbell
Burt, Stephanie. (2023) 
 
?
3

Kinder im Hochleistungssport 

, In: Die Kunst der Begeisterung / Helga Peskoller, Jörg Zirfas (Hrsg.)
zwischen Selbst- und Fremdbestimmung 
Jäger, Stefanie ; Lohwasser, Diana. (2023)  - p. 211-223
 
?
5

Igloo Ticino (1990) von Mario Merz: Entstehung und Verände.. 

, In: Kunst und Material / herausgegeben von Roger Fayet und Regula Krähenbühl ; SIK ISEA
auf Spurensuche nach Merkmalen der Authentizität 
Bründler, Stefanie. (2022)  - p. 157-172
Link: https://doi.org/10.11588..

Exemplar:  TB Kunst: 744.1 KUN
 
?
6

Woolf's Feminism:

, In: The Oxford handbook of Virginia Woolf / edited by Anne E. Fernald
Brown, Stephanie J.. (2021) 
 
?
7

Spaces of Peace:

, In: The Oxford handbook of peacebuilding, statebuilding, and peace formation / edited by Oliver P. Richmond and Gëzim Visoka
 
?
9

Digitale Kompetenzen und Digitale Bildung als Referenzpunkt..:

, In: Digitale Bildung im Grundschulalter. Grundsatzfragen zum Primat des Pädagogischen.,
 
?
10

Industrial Policy and Gender Inclusivity:

, In: The Oxford handbook of industrial policy / edited by Arkebe Oqubay, Christopher Cramer, Ha-Joon Chang, and Richard Kozul-Wright
Seguino, Stephanie. (2020) 
Link: https://doi.org/10.1093/..

Exemplar:  BB WiWi: 11a vwl 665.3/910
 
?
11

Introduction: Why Should We Care About Social Media?:

, In: The Oxford handbook of social media and music learning / edited by Janice L. Waldron, Stephanie Horsley, Kari K. Veblen
 
?
13

Bridging the Divide between Research and Practice: Recommen..:

, In: The Oxford handbook of deaf studies in literacy / edited by Susan R. Easterbrooks and Hannah M. Dostal
 
?
14

Die Gute Epidemiologische Praxis und die Gute Praxis Sekund..:

, In: 19. Deutscher Kongress für Versorgungsforschung / Deutsches Netzwerk Versorgungsforschung e.V.
 
?
15

Afterword:

, In: The Oxford handbook of social media and music learning / edited by Janice L. Waldron, Stephanie Horsley, Kari K. Veblen
 
1-15