Ich stimme zu, dass diese Seite Cookies verwende. Weitere Informationen finden Sie unter unseren
Datenschutzerklärungen
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Startseite
Über uns
Startseite Über uns
Neues aus der SuUB
Geschichte der SuUB
Bibliotheksprofil
Presseinformationen
Freundeskreis
Die Bibliothek in Zahlen
Ausstellungen
Projekte
Ausbildung, Praktika und Stellenangebote
Filme zur Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
Service & Beratung
Startseite Service & Beratung
Ausleihe & Fernleihe
Rückgabe & Verlängerung
Schulungen & Führungen
Mein Bibliothekskonto
Bibliotheksausweis
Neu in der Bibliothek?
Informationsmaterialien, Formulare und Pläne zum Download
Öffnungszeiten
Lernort Bibliothek
PC, WLAN, Kopieren, Scannen, Drucken
Kataloge & Sammlungen
Startseite Kataloge & Sammlungen
Historische Sammlungen
Digitale Sammlungen
Fachinformationen
Standorte
Startseite Standorte
Zentrale
Juridicum
Bereichsbibliothek Wirtschaftswissenschaft
Bereichsbibliothek Physik / Elektrotechnik
Teilbibliothek Technik und Sozialwesen
Teilbibliothek Wirtschaft und Nautik
Teilbibliothek Musik
Teilbibliothek Kunst
Teilbibliothek Bremerhaven
Kontakt
Startseite Kontakt
Liste der Ansprechpartner
Open Access & Publizieren
Startseite Open Access & Publizieren
Literaturverwaltung
Literatur Publizieren
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Akosua Tachie-Menson
23
Ergebnisse:
OpenAccess-Volltexte X
Personensuche
X
Sortierung: Relevanz
Sortierung: Jahr
?
1
The Influence of Kindergarten Teachers' Knowledge and Instr..:
Agyenta Cletus Aboochi
;
Agyenta Charity Lariba
;
Jacob Kwaku Nkrumah
.
http://asrjetsjournal.org/index.php/American_Scientific_Journal/article/view/9845/2747. , 2024
Link:
http://asrjetsjournal.or..
?
2
The Impact of Mental Health Predictors of Internet Addictio..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Ralph Nyadu-Addo
...
https://www.mdpi.com/2076-328X/13/1/20. , 2022
Link:
https://doi.org/10.3390/..
?
3
The impact of a virtual teaching assistant (chatbot) on stu..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Akosua Tachie-Menson
..
https://doi.org/10.1186/s41239-022-00362-6. , 2022
Link:
https://doi.org/10.1186/..
?
4
The Impact of Mental Health Predictors of Internet Addictio..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Ralph Nyadu-Addo
...
https://dx.doi.org/10.3390/bs13010020. , 2022
Link:
https://doi.org/10.3390/..
?
5
Technology-Induced Stress, Sociodemographic Factors, and As..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Akosua Tachie-Menson
..
https://www.mdpi.com/2078-2489/12/12/497. , 2021
Link:
https://doi.org/10.3390/..
?
6
Technology-Induced Stress, Sociodemographic Factors, and As..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Akosua Tachie-Menson
..
Information Applications. , 2021
Link:
https://doi.org/10.3390/..
?
7
The relationship between the nomophobic levels of higher ed..:
Harry Barton Essel
;
Dimitrios Vlachopoulos
;
Akosua Tachie-Menson
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0252880. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
8
Understanding informal jewellery apprenticeship in Ghana: N..:
Mohammed Kwaku Baidoo
;
Akosua Tachie-Menson
;
Nana Ama Pokua Arthur
.
https://journals.sub.uni-hamburg.de/hup2/ijrvet/article/view/300. , 2020
Link:
https://doi.org/10.13152..
?
9
Frequently used smartphone applications ( N = 670):
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/dataset/Frequently_used_smartphone_applications_i_N_i_670_/14793092. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
10
Academic disciplines and the levels of nomophobia prevalenc:
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/figure/Academic_disciplines_and_the_levels_of_nomophobia_prevalence_/14793071. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
11
Descriptive statistics of the levels of NMP-Q:
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/dataset/Descriptive_statistics_of_the_levels_of_NMP-Q_/14793083. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
12
Distribution of sociodemographic profiles of the students (..:
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/dataset/Distribution_of_sociodemographic_profiles_of_the_students_i_N_670_i_and_their_nomophobia_scores_/14793095. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
13
Visualisation of levels of nomophobia and academic achievem..:
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/figure/Visualisation_of_levels_of_nomophobia_and_academic_achievement_/14793074. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
14
Gender distribution in the six colleges:
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/figure/Gender_distribution_in_the_six_colleges_/14793065. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
15
Nomophobia scores for colleges/disciplines (N = 670):
Harry Barton Essel (10981184)
;
Dimitrios Vlachopoulos (10981187)
;
Akosua Tachie-Menson (10981190)
https://figshare.com/articles/dataset/Nomophobia_scores_for_colleges_disciplines_N_670_/14793086. , 2021
Link:
https://doi.org/10.1371/..
1-15