Hennig-Thurau, Thorsten
40  Ergebnisse:
Personensuche X
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4

Determinanten der Kundenbindung:

Paul, Michael ; Hennig-Thurau, Thorsten
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/55726.  , 2019
 
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5

Mitarbeiteremotionen als Steuerungsgröße des Dienstleistung..:

Hennig-Thurau, Thorsten ; Paul, Michael
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/55727.  , 2019
 
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6

VHB-JOURQUAL2: Method, Results, and Implications of the Ger..:

Schrader, Ulf ; Hennig-Thurau, Thorsten
https://e-pub.uni-weimar.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/3162.  , 2017
 
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8

How gifts influence relationships with service customers an..:

Marchand, André ; Paul, Michael ; Hennig-Thurau, Thorsten.
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/54293.  , 2017
 
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9

Tightening or loosening the "iron cage"? The impact of form..:

Paul, Michael ; Hennig-Thurau, Thorsten ; Groth, Markus
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/40503.  , 2015
 
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11

Toward a theory of repeat purchase drivers for consumer ser..:

Paul, Michael ; Hennig-Thurau, Thorsten ; Gremler, Dwayne D..
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/54990.  , 2009
 
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13

Can economic bonus programs jeopardize service relationship..:

Hennig-Thurau, Thorsten ; Paul, Michael
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/54991.  , 2007
 
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14

Managing service relationships in a global economy: explori..:

Hennig-Thurau, Thorsten ; Gwinner, Kevin P ; Gremler, Dwayne D.
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/54999.  , 2005
 
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