Brand, Judith S.
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1

Internationale Konferenz in Sarajevo 

, In: Südosteuropa-Mitteilungen / Hrsg.: Südosteuropa-Gesellschaft e.V.
Politik der Friedensbildung in der Region: Hindernisse aus ... 
Brand, Judith. (2017)  6 - p. 54-58
Copies: Zentrale;
 
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2

[Rezension von: Citizenship after Yugoslavia, hrsg. von Sha..:

, In: Südosteuropa-Mitteilungen / Hrsg.: Südosteuropa-Gesellschaft e.V.
Brand, Judith. (2013)  5 - p. 88-89
Copies: Zentrale;
 
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3

[Rezension von: Resisting the evil, [Post-]Yugoslav anti-wa..:

, In: Südosteuropa-Mitteilungen / Hrsg.: Südosteuropa-Gesellschaft e.V.
Brand, Judith. (2013)  5 - p. 92-93
Copies: Zentrale;
 
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4

"Kunterbunt und voller Lust" 

, In: Deutsche Jugend
Ein internationales Mädchen- und Frauenforum 
Brand, Judith. (1997)  - p. 177-183
Copies: Zentrale;
 
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5

Kunterbunt und voller Lust: Ein internationales Maedchen- u..:

Brand, Judith
Deutsche Jugend.  45 (1997)  4 - p. 177-183 , 1997
Copies: Zentrale;
 
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7

The importance of brand and competition in defining U. S. r..:

, In: Southern economic journal / publ. by the Southern Economic Association, College of Business Administration, of Tennessee University. With financial support from Virginia Commonwealth University, School of Business, Department of Economics
Goff, Brian L. ; Trawick, Michelle W.. (2008)  4 - p. 1035-1048
 
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8

Die Folgen der Entscheidung des Bundesverfassungsgerichts z.. 

, In: Juristische Rundschau
zu BVerfG, Beschluss vom 21.9.2016 - 2 BvL 1/15, BVerfGE 14... 
Brand, Christian ; Kratzer, Esther. (2018)  9 - p. 422-433
Copies:  Juridicum: z jur 001 jj/658; Juridicum: z jur 001 jj/658
 
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9

What's in a brand name? 

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
assessing the impact of rebranding in the hospitality indus... 
Copies:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
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10

Präventionsziel Kindergesundheit im Rahmen des Modellproje.. 

, In: Bundesgesundheitsblatt, Gesundheitsforschung, Gesundheitsschutz
vorläufige Befunde einer längsschnittlichen, randomisiert... 
Kurtz, V. ; Brand, T. ; Sierau, S.... (2010)  11 - p. 1180-1187
Copies:  Zentrale: z med 100 ja/94; Zentrale:Magazin Zs fb 3394
 
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11

Personal projections in artists' works: implications for br..:

Harris, Judith B
The journal of brand management.  14 (2007)  4 - p. 295-312 , 2007
Copies:  Zentrale: z bwl 485/143; Zentrale:Magazin Zs ff 3043
 
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12

Brand performance volatility from marketing spending:

, In: Management science
Fischer, Marc ; Shin, Hyun ; Hanssens, Dominique M.. (2016)  1 - p. 197-215
Copies: Zentrale;
 
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13

Building a corporate brand 

, In: The journal of brand management
the internal brand building process in Swedish service firm 
Wallström, Åsa ; Karlsson, Ted. (2008/09)  1/2 - p. 40-50
Copies:  Zentrale: z bwl 485/143; Zentrale:Magazin Zs ff 3043
 
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14

The corporate brand 

, In: Harvard business review
help or hindrance? 
Dev, Chekitan S.. (2008)  2 - p. 49-53
Copies:  Zentrale:Magazin Zs fb 9476; Zentrale: fc 7933
 
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15

Brand synergy effects in multiple brand extensions:

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
Shine, Byung Chul. (2007)  4 - p. 663-670
Copies:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
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