Møller, Kristian H.
6  results:
?
1

Managing in emergence: capabilities for influencing the bir..:

, In: A focused issue on the marketing process in organizational competence / ed. by Ron Sanchez, Jörg Freiling
Möller, Kristian ; Svahn, Senja. (2005)  - p. 73-97
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 216/890a-1; BB WiWi: 11a bwl 216/890-1
 
?
2

The Risky Business of Educational Choice in the Meritocrati..:

, In: The Danish welfare state / edited by Tea Torbenfeldt Bengtsson, Morten Frederiksen, and Jørgen Elm Larsen
Karlson, Kristian Bernt ; Holm, Anders. (2015)  - p. 125-138
Copies:  Zentrale:E02 a sow 556.7 3ga/617
 
?
3

Request-Allocation in Dynamic Collaborative Transportation ..:

, In: Operations research proceedings 2016 / Andreas Fink, Armin Fügenschuh, Martin Josef Geiger, Editors
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 081/882-2016
 
?
4

Jesus verstehen - eine Übung im politischen Denken:

, In: Freiheit und Recht / hrsg. von Christof Hardmeier; Rainer Kessler und Andreas Ruwe
Hungar, Kristian. (2003)  - p. 109-120
Copies:  Zentrale:E03 a the 040 md cru/28
 
?
5

Relationships and networks:

, In: Marketing theory / ed. by Michael Baker & Michael Saren
Möller, K. E. Kristian. (2010)  - p. 304-329
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 401/522(2); BB WiWi: 11a bwl 401/522(2)a
 
?
6

Hans Christian Andersen als Harzreisender:

, In: Literarische Harzreisen / hrsg. von Cord-Friedrich Berghahn; Herbert Blume; Gabriele Henkel und Eberhard Rohse
Unglaub, Erich. (2008)  - p. 129-174
Copies:  Zentrale:E03 a ger 583.1 har/08
 
1-6