Juska-Bacher, Britta
14  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Matthew effect in vocabulary and reading: A comparison of g..:

Röthlisberger, Martina ; Zangger, Christoph ; Juska-Bacher, Britta
International Journal of Educational Research Open.  5 (2023)  - p. 100278 , 2023
 
?
 
?
 
?
 
?
7

Wortschatzumfang und Wortschatzqualität und ihre Bedeutung ..:

Juska-Bacher, Dr. Britta ; Jakob, Sabrina
Zeitschrift für Angewandte Linguistik.  2014 (2014)  61 - p. 49-75 , 2014
 
?
8

What cues do children use to infer the meaning of unknown w..:

Röthlisberger, Martina ; Brugger, Ladina ; Juska-Bacher, Britta
https://phrepo.phbern.ch/7087/1/R_thlisberger_Brugger_Juska-Bacher_2023.pdf.  , 2023
 
?
9

Matthew Effect in vocabulary and reading: A comparison of g..:

Röthlisberger, Martina ; Zangger, Christoph ; Juska-Bacher, Britta
https://phrepo.phbern.ch/7082/1/R_thlisberger_Zangger_Juska-Bacher_2023_Matthew_effect.pdf.  , 2023
 
?
10

The Role of Vocabulary Components in Second Language Learne..:

Röthlisberger, Martina ; Zangger, Christoph ; Juska-Bacher, Britta
https://phrepo.phbern.ch/6568/1/Journal_Research_in_Reading_-_2022_-_R_thlisberger_-_The_role_of_vocabulary_components_in_second_language_learners__early.pdf.  , 2022
 
?
11

Assessing primary grade children's lexical inferencing stra..:

Brugger, Ladina ; Juska-Bacher, Britta
https://phrepo.phbern.ch/6599/1/Brugger_Juska-Bacher_2021_LexicalInferencingStrategies__1_.pdf.  , 2021
 
?
12

Exploring New High German texts for evidence of phrasemes:

Mahlow, Cerstin ; Juska-Bacher, Britta
https://ids-pub.bsz-bw.de/frontdoor/index/index/docId/3703.  , 2015
 
?
 
1-14