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Luxury marketing / Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs (eds.)
1
An intercultural comparison of the perception of luxury by ..:
, In:
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The journal of brand management
6
An international perspective on luxury brand and country-of..:
, In:Exemplare:
Zentrale:E02 z bwl 485/143; Zentrale:Magazin Zs ff 3043
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Essentials of UWB
The Cambridge wireless essentials series
Exemplar:
Zentrale:E02 a elt 492.5 e/648
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Molecular sieves : science and technology / ed.: Hellmut G. Karge; Jens Weitkamp ,
8
Characterization2:
, In: , In:Exemplar:
Zentrale:E02 a che 363.6 m/621-5
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Ultra wideband systems
technologies and applications
Comminucations Engineering Series
Exemplar:
Zentrale: a elt 840 m/351
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Ifo-Schnelldienst / Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München
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"Turbokapitalismus versus soziale Marktwirtschaft"
, In:findet ein Ausverkauf deutscher Unternehmen durch ausländi...
Exemplar:
Zentrale:Magazin Zs fb 3924
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Europäisches Handbuch für Menschenrechtsbildung in der te..
the Human Rights Project ; Vision Menschenrechtskultur ; Me...
Exemplar:
Zentrale:Magazin 01.K.8985
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La tutela civilistica dei terzi nel sistema della prevenzio..
Università di Palermo, Facoltà di Giurisprudenza ; 6
Exemplar:
Juridicum: h jur 987 yqn/001
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14
, In:
Impact of zeolites and other porous materials on the new te..:
,Studies in surface science and catalysis ; 142,A
Exemplar:
Zentrale:E02 a che 081 ke/305-142,A
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15
, In:
Impact of zeolites and other porous materials on the new te..:
,Studies in surface science and catalysis ; 142,B
Exemplar:
Zentrale:E02 a che 081 ke/305-142,B