Gomez Garcia, Eduardo
52  Ergebnisse:
Personensuche X
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1

A simple test of momentum in foreign exchange markets:

, In: Emerging markets finance & trade
Exemplare:  Zentrale: z vwl 480.2/915; Zentrale:Magazin Zs fe 4915
 
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4

Forma y función del diccionario 

hacia una teoría general del ejemplo lexicográfico  Seminario de lexicografía hispánica
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.d.2957
 
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5

2move 

video art migration 
Exemplar:  Zentrale:Magazin hs 5694
 
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6

Die höchsten Prinzipien der formalen Rechtsontologie und d..:

, In: Archiv für Rechts- und Sozialphilosophie / Hrsg.: Internationale Vereinigung für Rechts- und Sozialphilosophie (IVR)
Garcia Maynez, Eduardo. (1959)  2 - p. 193-214
Exemplare:  Juridicum: z jur 004/500; Juridicum: z jur 004/500
 
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7

Das Problem der Definition des Rechts:

, In: Österreichische Zeitschrift für öffentliches Recht und Völkerrecht
Garcia Máynez, Eduardo. (1950/51)  - p. 307-330
Exemplar:  Zentrale:Magazin Zs fb 1634
 
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8

100 x Tierwanderungen 

Klipp und klar
Exemplar:  Zentrale:E02 a zoo 286 ff/244
 
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9

How local/global is your brand? 

, In: International journal of market research
a technique to assess brand categorisation 
Exemplare:  Zentrale:E02 z bwl 402 240; Zentrale:Magazin Zs fe 1240
 
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10

Barriers to physical activity in disadvantaged population: ..:

Sanz-Remacha, María ; García-González, Luís ; Sevil Serrano, Javier..
Research quarterly for exercise and sport.  90 (2019)  4 - p. 567-577 , 2019
Link: https://doi.org/10.1080/..
Exemplare:  Zentrale:E03 z spo 201 j/784; Zentrale: Angebunden an z spo 201 j/784
 
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11

La vida es silbar:

Garcia, Luis Alberto ; Veloz, Coralia ; Rojas, Claudia.. - [Bildtonträger] . , 2001
Exemplar:  Zentrale/Mediathek: ph 0261
 
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13

From Interaction to Intra-action 

, In: The handbook of classroom discourse and interaction / edited by Numa Markee
The Internalization of Talk, Gesture and Concepts in the Se... 
Exemplar:  Zentrale:E03 a asl 180.8 e/003
 
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14

Success factors of tourism networks:

, In: Advances in tourism destination marketing / ed. by Metin Kozak, Juergen Gnoth and Luisa Andreu
 
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