Kumar, Ashish
6  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

From social to sale 

, In: Journal of marketing / American Marketing Association
the effects of firm-generated content in social media on cu... 
Kumar, Ashish ; Bezawada, Ram ; Rishika, Rishika... (2016)  1 - p. 7-25
Exemplare:  Zentrale: z bwl 419 jc/922; Zentrale:Magazin Zs fb 3922
 
?
2

Indien als Produktionsstandort für ausländische Unternehm..:

, In: Einkaufen und investieren in Indien / Ronald Bogaschewsky (Hrsg.)
Kusch, Dietmar ; Kumar, Ashish. (2005)  - p. 196-
Exemplar:  TB Nautik 12/4.0.4 Ein.1/Magazin
 
?
3

Jai Santoshi Maa 

the goddess of satisfaction 
Exemplar:  Zentrale/Mediathek: ph 3020
 
?
4

Analyzing client profitability across diffusion segments fo..:

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
Sood, Ashish ; Kumar, V.. (2017)  6 - p. 932-951
Exemplare:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
?
5

Network analysis of search dynamics 

, In: Management science
the case of stock habitats 
Leung, Alvin Chung Man ; Agarwal, Ashish ; Konana, Prabhudev.. (2017)  8 - p. 2667-2687
Exemplare: Zentrale;
 
?
6

Role of brand globalness in consumer evaluation of new prod..:

, In: The journal of brand management
Punyatoya, Plavini ; Sadh, Ashish. (2014)  2 - p. 171-188
Exemplare:  Zentrale: z bwl 485/143; Zentrale:Magazin Zs ff 3043
 
1-6