Mills, Charlotte H.
38  Ergebnisse:
Personensuche X
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1

Topics in colloquial Russian 

American university studies, Ser. 12 ; 11
Exemplar:  Zentrale:Magazinturm-E02 a sla 067.7 m/200
 
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3

Positional astronomy and astro-navigation made easy 

a new approach using the Pocket Calculator 
Exemplar:  Zentrale:E02 a ast 150 pj/959
 
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5

The socio-economic impact of microelectronics 

based on an international conference held in Zandvoort, the...  Vienna Centre series
Exemplar:  Zentrale:Magazin 01.X.6045
 
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6

Urban growth and development:

, In: The American economic review / publ. by the American Economic Association
Ellickson, Bryan ; Mills, Edwin S. ; Ferranti, David M. de.... (1971)  2 - p. 334-359
Exemplare:  Zentrale: z vwl 001 jc/649; Zentrale:Magazin Zs fc 1649
 
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7

Education, employers and class mobility:

Jackson, Michelle ; Goldthorpe, John H ; Mills, Colin
Research in social stratification and mobility.  23 (2005)  - p. 3-33 , 2005
Exemplare:  Zentrale: z soz 564/006; Zentrale:Magazin Zs ff 0006
 
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8

Customer management as the origin of collaborative customer..:

, In: Collaborative customer relationship management / Alexander H. Kracklauer ... eds.
Exemplare:  BB WiWi: 11a bwl 424/173; Zentrale:E02 a bwl 424/173a
 
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9

Collaborative Customer Relationship Management (CCRM):

, In: Collaborative customer relationship management / Alexander H. Kracklauer ... eds.
Exemplare:  BB WiWi: 11a bwl 424/173; Zentrale:E02 a bwl 424/173a
 
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10

Erneut über die Konzepte nachdenken!: Kooperatives Kundenm..:

, In: Markenartikel / Hrsg.: Markenverband e.V., Wiesbaden
Kracklauer, Alexander H. ; Mills, Quinn. (2002)  5 - p. 24-32
Exemplare: Zentrale; TB Wirtschaft;
 
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11

Was dem Handel aus der Krise hilft:

, In: Harvard-Business-Manager
Mills, Quinn ; Seifert, Dirk ; Leyk, Michael... (2002)  4 - p. 98-107
 
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12

Kooperatives Kundenmanagement 

, In: Kooperatives Kundenmanagement / Alexander Kracklauer ... (Hrsg.)
gemeinsam gewinnen im Markt 
Exemplare:  Zentrale:E02 a bwl 424/984; BB WiWi: 11a bwl 424/984a
 
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13

Erneut über die Konzepte nachdenken!: Kooperatives Kundenm..:

, In: Markenartikel / Hrsg.: Markenverband e.V., Wiesbaden
Kracklauer, Alexander H. ; Mills, Quinn. (2002)  6 - p. 34-39
Exemplare: Zentrale; TB Wirtschaft;
 
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14

Neue Wege des Category Management:

, In: Kooperatives Kundenmanagement / Alexander Kracklauer ... (Hrsg.)
Mills, Quinn ; Seifert, Dirk. (2002)  - p. 230-247
Exemplare:  Zentrale:E02 a bwl 424/984; BB WiWi: 11a bwl 424/984a
 
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15

Erneut über die Konzepte nachdenken!: Kooperatives Kundenm..:

, In: Markenartikel / Hrsg.: Markenverband e.V., Wiesbaden
Mills, Quinn. (2002)  4 - p. 30-37
Exemplare: Zentrale; TB Wirtschaft;
 
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