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Journal of marketing research / American Marketing Association
1
PIE
, In:a holistic preference concept and measurement model
Exemplare:
Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
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Journal of marketing research / American Marketing Association
3
Eliciting preference for complex products
, In:a web-based upgrading method
Exemplare:
Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
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The Routledge companion to social media and politics / edited by Axel Bruns, Gunn Enli, Eli Skogerbø, Anders Olof Larsson, and Christian Christensen
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The Emergence of Social Media Politics in South Korea
, In:The Case of the 2012 Presidential Election
Exemplar:
Zentrale:E03 a puz 948/123
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Vom Sozialismus zur Marktwirtschaft / Hrsg. Karl von Delhaes ...
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Die Bedeutung von Werten und Normen für langfristige wirts..:
, In:Exemplare:
Zentrale:E02 a vwl 324 4an/176; BB WiWi: 11a vwl 324 4an/176a
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Emerging markets finance & trade
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Effects of foreign presence in a transition economy
, In:regional and industrywide investments and firm-level export...
Exemplare:
Zentrale: z vwl 480.2/915; Zentrale:Magazin Zs fe 4915
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11
Ingenieur- und Naturwissenschaften
Traumfach oder Albtraum? ; Eine empirische Analyse der Stud...
ZEW-Wirtschaftsanalysen ; 81
Exemplar:
Zentrale:E03 a pae 895.4/589
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The effects of regional and industry - wide FDI spillovers ..
Discussion paper / Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung ; 03-54, Industrial economics and international management
Exemplar:
Zentrale:Magazin bc 1298-2003,54
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Rationalisierung für den koreanischen Geschoßwohnungsbau i..:
Exemplar:
Zentrale:Magazin dt 5419
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Piezoelectric actuators
control applications of smart materials
Exemplar:
Zentrale: a elt 961 e/074