Personensuche
X
?
3
Marketing by contingency in the time of COVID-19
overcoming business crises and meeting marketing challenges
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 419/280
?
4
Monstrua
antología de diez escritoras mexicanas
Hilo de Aracne ; 7
Exemplar:
Zentrale:Magazin 03.n.1106
?
Consumer culture theory / edited by Samantha N.N. Cross, Cecilia Ruvalcaba, Alladi Venkatesh, Russell W. Belk
5
Performance theory and consumer engagement
, In:wine-tourism experiences in South Africa and India
Exemplar:
Zentrale:E02 a vwl 106/723
?
Kinder der Befreiung / Marion Kraft (Hg.) in Kooperation mit Ika Hügel-Marshall
8
Bedeutsame Geschichten
, In:Kontextualisierung der Erfahrung(en) Schwarzer deutsch-amer...
Exemplar:
Zentrale:E02 a soz 510 2an/078
?
Anspruchsgruppenorientierte Kommunikation / Florian U. Siems, Manfred Brandstätter, Herbert Gölzner (Hrsg.)
12
Country-Branding als Identitätsmetapher:
, In:Exemplare:
Zentrale:E02 a soz 597.9 mb/240; Zentrale:E02 a soz 597.9 mb/240a
?
Applied economics letters
13
Effects of competition on religious markets
, In:some empirical evidence
Exemplare: Zentrale;
?
Internet and network economics / Xiaotie Deng; Fan Chung Graham (eds.)
14
Gradient-based algorithms for finding Nash equilibria in ex..:
, In:Exemplar:
BB WiWi: 11a vwl 001 int/500
?
15
Webdesign mit JavaScript & Ajax
[praktische Einführung in JavaScript ; moderner Einsatz vo...
O'Reillys basics
Exemplare:
Zentrale:E02 a inf 360 www/585(2); TB BHV: com 452/14(2)