Dick, Jan
4  Ergebnisse:
Personensuche X
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The business game as a research tool, experiments on the ef..:

, In: The Swedish journal of economics
Hägg, Ingemund ; Johanson, Jan ; Ramström, Dick. (1970)  2 - p. 111-123
Exemplar:  Zentrale:Magazin Zs fb 4262
 
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2

The role of leaders in internal marketing:

, In: Journal of marketing / American Marketing Association
Ahearne, Michael ; Lam, Son K. ; Wieseke, Jan.. (2009)  2 - p. 123-145
Exemplare:  Zentrale:E02 z bwl 419 jc/922; Zentrale:Magazin Zs fb 3922
 
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3

Proletarianisation, land, income and living conditions of f..:

, In: The journal of peasant studies
Foeken, Dick ; Tellegen, Nina. (1997)  4 - p. 296-313
Exemplare: Zentrale;
 
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4

Die Anwendung des Nationalbugets zur kritischen Beurteilung..:

, In: Wirtschaftsdienst / ZBW - Leibniz Informationszentrum Wirtschaft
Tinbergen, Jan. (1954)  4 - p. 199-206
Exemplare: Zentrale; SOCIUM;
 
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