Falk, Alexander T.
7  Ergebnisse:
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Shopping-Center - Fluch oder Segen?:

, In: Handel im Fokus
Falk, Bernd ; Falk, Momme T.. (2006)  3 - p. 183-192
Exemplar:  Zentrale:Magazin Zs fb 5873
 
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2

Industry-specific firm growth and agglomeration:

, In: Regional studies / Regional Studies Association
Duschl, Matthias ; Raschke, Falk ; Scholl, Tobias... (2015)  11 - p. 1822-1839
Exemplare: Zentrale;
 
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3

Videokonferenzen im Schuleinsatz: Wenn Visionen vom interku..:

Weissbach, Falk ; Wegerdt, Sven-T
LA-Multimedia : Magazin für Didaktik und digitale Medien.  10 (2013)  3 - p. 24-25 , 2013
 
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4

Relational price discounts 

, In: Journal of marketing / American Marketing Association
consumers' metacognitions and nonlinear effects of initial ... 
Rio Olivares, M. J. del ; Aspara, Jaakko ; Mattila, Pekka... (2018)  1 - p. 115-131
Exemplare:  Zentrale: z bwl 419 jc/922; Zentrale:Magazin Zs fb 3922
 
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5

Principles and principals 

, In: Journal of marketing / American Marketing Association
do customer stewardship and agency control compete or compl... 
Scheper, Jeroen ; Jong, Ad de ; Falk, Tomas... (2012)  6 - p. 1-20
Exemplare:  Zentrale: z bwl 419 jc/922; Zentrale:Magazin Zs fb 3922
 
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6

A universal noncontact flowmeter for liquids:

, In: Applied physics letters / publ. by the American Institute of Physics
Wegfraß, André ; Diethold, Christian ; Werner, Michael.... (2012)  19 - p. 194103
Exemplare: Zentrale;
 
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7

Goethe und die Mara:

, In: Goethe-Jahrbuch / im Auftrag d. Vorstandes d. Goethe-Gesell. hrsg.
Falck, Paul Theodor. (1884)  - p. 348-349
Exemplare: Zentrale;
 
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