Alemany, J.
4  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Conducting ethical research in marketing:

, In: The SAGE handbook of marketing ethics / edited by Lynne Eagle, Stephan Dahl, Patrick De Pelsmacker and Charles R. Taylor
Alemany Oliver, Mathieu. (2021)  - p. 74-90
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 419/305
 
?
2

The branded content in the Balearic hotel chains:

, In: Tourism and hospitality management / edited by Metin Kozak (Dokuz Eylul University, Foca-Izmir, Turkey), Nazmi Kozak (Dokuz Eylul Unviersity, Eskisehir, Turkey)
Exemplar:  Zentrale:E02 a ver 954/635
 
?
3

Die Spielregeln der religiösen Bewegung 

, In: Handbuch Theologie der Religionen / herausgegeben von Ulrich Dehn, Ulrike Caspar-Seeger und Freya Bernstorff ; [Barth, Karl ; Hick, John ; Khodr, Georges ; Kraemer, Hendrik ; Margull, Hans Jochen ; Panikkar, Raimon ; Rahner, Karl ; Tillich, Paul ; Troeltsch, Ernst]
(1978) 
Panikkar, Raimundo. (2017)  - p. 132-145
Exemplar:  Zentrale:E03 a rel 013/431
 
?
4

Der mittelalterliche Mensch 

, In: Homo medietas / hrsg. von Claudia Brinker-von der Heyde und Niklaus Largier
Bindeglied zwischen der Moderne und den nicht-westlichen Ku... 
Panikkar, Raimundo. (1999)  - p. 585-604
Exemplar:  Zentrale:E03 a ger 380 md haa/91
 
1-4