Barnes, G.
4  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Closeness in customer relationships: examining the payback ..:

, In: Relationship marketing / Thorsten Hennig-Thurau; Ursula Hansen eds.
Barnes, James G.. (2000)  - p. 89-105
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 458/891
 
?
2

Consumer issues 

, In: Macromarketing: a Canadian perspective / Donald N. Thompson ...
application of the concept of market maturity 
Barnes, James G. ; Kelloway, Karen R.. (1980)  - p. 169-195
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.b.8358
 
?
3

Das wissenschaftliche Ethos 

, In: Wissenschaftliche Entwicklung als sozialer Prozeß / ein Reader mit einer kritischen Einleitung des Hrsg. [Peter Weingart]
ein abweichender Standpunkt 
Barnes, S. B. ; Dolby, R. G. A.. (1972)  - p. 263-286
Exemplare:  Zentrale:E02 a soz 990/868-1; Zentrale:E02 a soz 990 mb/377-1
 
?
4

Understanding increasing and decreasing wage inequality:

, In: The impact of international trade on wages / ed. by Robert C. Feenstra
Bernard, Andrew B. ; Branstetter, Lee. (2000)  - p. 227-261
Exemplar:  BB WiWi: 11a vwl 482.2/625
 
1-4