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Advances in national brand and private label marketing / Francisco J. Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Alexander Chernev editors
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The challenges of digital transformation for fast-fashion b..
, In:a proposal for an operational tool to measure omni-channel ...
Exemplar:
Zentrale:E02 a swl 918/190(5)
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Emotions in contemporary TV series / edited by Alberto N. García (University of Navarra, Spain)
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Emotional culture and tv narratives:
, In:Exemplar:
Zentrale:E03 a puz 512/120
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Entrepreneurial universities / Marta Peris-Ortiz, Jaime Alsonso Gómez, José M. Merigó-Lindahl, Carlos Rueda-Armengot (editors)
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Entrepreneurship by students in tourism degree program. A c..:
, In:Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 039 vb/424
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Prophetie / Irmtraud Fischer, Juliana Claassens (Hrsg.)
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Ehemetaphorik bei den Propheten
, In:Einige Fragen aus geschlechtsspezifischer Sicht
Exemplar:
Zentrale:E03 a the 085/697
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Teaching, learning and investigating pragmatics / edited by Sara Gesuato, Francesca Bianchi and Winnie Cheng
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Topic Management and Interactional Competence in Spanish L2..:
, In:Exemplar:
Zentrale:E03 a asl 090 eb/262
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Religiöse Vielfalt und soziale Integration / herausgegeben von Martin Jehne, Bernhard Linke und Jörg Rüpke
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Trade and sacred places
, In:fairs, markets and cultural exchange in ancient Italic sanc...
Exemplar:
Zentrale:E03 a hil 492 8i/30
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Soziale Sicherheit im globalen Dorf / hrsg. von Roland Sigg; Christina Behrendt
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Südeuropäische Wohlfahrtsstaaten im Zeichen der Globalisi..
, In:ein Fall von Sozialdumping?
Exemplare:
SOCIUM: 02.03.1 2908gp122002Ü; Zentrale:E02 a sow 552.7 mb/523