García Pérez, Marta
7  Ergebnisse:
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The challenges of digital transformation for fast-fashion b.. 

, In: Advances in national brand and private label marketing / Francisco J. Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Alexander Chernev editors
a proposal for an operational tool to measure omni-channel ... 
Exemplar:  Zentrale:E02 a swl 918/190(5)
 
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Emotional culture and tv narratives:

, In: Emotions in contemporary TV series / edited by Alberto N. García (University of Navarra, Spain)
Exemplar:  Zentrale:E03 a puz 512/120
 
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3

Entrepreneurship by students in tourism degree program. A c..:

, In: Entrepreneurial universities / Marta Peris-Ortiz, Jaime Alsonso Gómez, José M. Merigó-Lindahl, Carlos Rueda-Armengot (editors)
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 039 vb/424
 
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4

Ehemetaphorik bei den Propheten 

, In: Prophetie / Irmtraud Fischer, Juliana Claassens (Hrsg.)
Einige Fragen aus geschlechtsspezifischer Sicht 
García Fernández, Marta. (2019)  - p. 226-237
Exemplar:  Zentrale:E03 a the 085/697
 
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Topic Management and Interactional Competence in Spanish L2..:

, In: Teaching, learning and investigating pragmatics / edited by Sara Gesuato, Francesca Bianchi and Winnie Cheng
García García, Marta. (2015)  - p. 253-274
Exemplar:  Zentrale:E03 a asl 090 eb/262
 
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Trade and sacred places 

, In: Religiöse Vielfalt und soziale Integration / herausgegeben von Martin Jehne, Bernhard Linke und Jörg Rüpke
fairs, markets and cultural exchange in ancient Italic sanc... 
García Morcillo, Marta. (2013)  - p. 236-274
Exemplar:  Zentrale:E03 a hil 492 8i/30
 
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Südeuropäische Wohlfahrtsstaaten im Zeichen der Globalisi.. 

, In: Soziale Sicherheit im globalen Dorf / hrsg. von Roland Sigg; Christina Behrendt
ein Fall von Sozialdumping? 
Guillén, Ana M.. (2003)  - p. 107-132
Exemplare:  SOCIUM: 02.03.1 2908gp122002Ü; Zentrale:E02 a sow 552.7 mb/523
 
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