Peterson, Alexis B.
6  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Extending agency theory with event management and foreign d.. 

, In: Innovations in international and cross-cultural management / ed. by P. Christopher Earley ...
US investments in Brazilian banks 
Exemplar:  TB Nautik 15/9.4 Inn.1 (2000)/ Magazin
 
?
2

Konsumerismus als Gewinn des Einzelhandels 

, In: Marketing und Verbraucherpolitik / Ursula Hansen, Bernd Stauss; Martin Riemer (Herausgeber)
wie eine Supermarktkette das Pragramm der Verbraucher fürs... 
Peterson, Esther ; Hansen, U. ; Stauss, B.. (1982)  - p. 430-450
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.b.7736
 
?
3

Plateaus not summits: reforming public financial management..:

, In: Wirtschaftsmacht Afrika / Salua Nour, Ekkehard Münzing (Hrsg.) ; mit Beiträgen von Salua Nour [mit 18 Weiteren]
Peterson, Stephen. (2015)  - p. 159-173
Exemplar:  Zentrale:E02 a vwl 610 6aa/477
 
?
4

Cultural values, sources of guidance, and their relevance t.. 

, In: The impact of culture
a 47-nation study 
Smith, Peter B. ; Schwartz, Shalom H.. (2009)  - p. 49-75
Exemplare:  TB Nautik 15/9.4 Cro. II,1 (2009)/ Magazin; BB WiWi: 11a bwl 063.5/150-2
 
?
5

Cultural values, sources of guidance, and their relevance t.. 

A 47-nation study 
Smith, Peter B. ; Schwartz, Shalom H. ; Akande, Debo... (2008)  - p. 200-220
Exemplar:  TB Nautik 15/9.4 Fou.III,1 (2008)/ Magazin
 
?
6

Social structures and processes in cross-cultural managemen:

, In: The handbook of cross-cultural management research / ed. by Peter B. Smith ...
Peterson, Mark F.. (2008)  - p. 35-58
Exemplar:  TB Nautik 15/9.4 Han. 1/Magazin
 
1-6