Sander, R.
5  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Happy users, grumpy bosses 

, In: Customer engagement marketing / Robert W. Palmatier, V. Kumar, Colleen M. Harmeling, editors
current community engagement literature and the impact of s... 
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 424/883
 
?
2

Recovering end-of-life large white goods: the Dutch initiat..:

, In: Managing closed-loop supply chains / Simme Douwe P. Flapper; Jo A. E. E. van Nunen; Luk N. Van Wassenhove (ed.)
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 276/619
 
?
3

Analogy-making 

, In: Wie entsteht Neues? / Constanze Peres (Hg.)
fallible, inevitable, indispensible 
Sander, Emmanuel ; Hofstadter, Douglas R.. (2020)  - p. 33-66
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.d.9826
 
?
4

Linking entrepreneurship and economic growth:

Wennekers, A. R.. (2008)  - p. 77-115
Exemplar:  BB WiWi: 11a bwl 039/751-5
 
?
5

The revival of entrepreneurship in the Netherlands:

, In: Technologieorientierte Unternehmensgründungen und Mittelstandspolitik in Europa / Paul J. J. Welfens ... (Hrsg.)
Wennekers, A. R.. (1999)  - p. 185-194
Exemplare:  Zentrale:E02 a vwl 467 3ah/048; BB WiWi: 11a vwl 467 3ah/048a
 
1-5