Ich stimme zu, dass diese Seite Cookies verwende. Weitere Informationen finden Sie unter unseren
Datenschutzerklärungen
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Startseite
Über uns
Startseite Über uns
Neues aus der SuUB
Geschichte der SuUB
Bibliotheksprofil
Presseinformationen
Freundeskreis
Die Bibliothek in Zahlen
Ausstellungen
Projekte
Ausbildung, Praktika und Stellenangebote
Filme zur Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
Service & Beratung
Startseite Service & Beratung
Ausleihe & Fernleihe
Rückgabe & Verlängerung
Schulungen & Führungen
Mein Bibliothekskonto
Bibliotheksausweis
Neu in der Bibliothek?
Informationsmaterialien, Formulare und Pläne zum Download
Öffnungszeiten
Lernort Bibliothek
PC, WLAN, Kopieren, Scannen, Drucken
Kataloge & Sammlungen
Startseite Kataloge & Sammlungen
Historische Sammlungen
Digitale Sammlungen
Fachinformationen
Standorte
Startseite Standorte
Zentrale
Juridicum
Bereichsbibliothek Wirtschaftswissenschaft
Bereichsbibliothek Physik / Elektrotechnik
Teilbibliothek Technik und Sozialwesen
Teilbibliothek Wirtschaft und Nautik
Teilbibliothek Musik
Teilbibliothek Kunst
Teilbibliothek Bremerhaven
Kontakt
Startseite Kontakt
Liste der Ansprechpartner
Open Access & Publizieren
Startseite Open Access & Publizieren
Literaturverwaltung
Literatur Publizieren
Open Access in Bremen
Toggle navigation
Sharon Slade
56
Ergebnisse:
OpenAccess-Volltexte X
Personensuche
X
Sortierung: Relevanz
Sortierung: Jahr
?
1
Investigating the dimensions of students' privacy concern i..:
Maina Korir
;
Sharon Slade
;
Wayne Holmes
..
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2451958822000963. , 2023
Link:
https://doi.org/10.1016/..
?
2
Yes We Can (But Maybe Not Yet): The Impact of Data Poverty ..:
Paul Prinsloo
;
Sharon Slade
;
Mohammad Khalil
https://account.ubiquityproceedings.com/index.php/up-j-up/article/view/75. , 2023
Link:
https://doi.org/10.5334/..
?
3
Learning Analytics in a Time of Pandemics: Mapping the Fiel:
Prinsloo, Paul
;
Khalil, Mohammad
;
Sharon, Slade
EUROPEAN DISTANCE AND E-LEARNING NETWORK ANNUAL CONFERENCE. 2021. (EDEN 2021) LESSONS FROM A PANDEMIC FOR THE FUTURE OF THE EDUCATION. , 2021
Link:
https://hdl.handle.net/1..
?
4
User Consent in MOOCs – Micro, Meso, and Macro Perspectives:
Mohammad Khalil
;
Paul Prinsloo
;
Sharon Slade
http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/3908. , 2018
Link:
https://doi.org/10.19173..
?
5
Stemming the flow: improving retention for distance learnin..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24349513.v2. , 2015
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
6
Student privacy self-management: implications for learning ..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24349114.v2. , 2015
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
7
Student perspectives on the use of their data: between intr..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24349108.v2. , 2014
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
8
Educational triage in open distance learning: Walking a mor..:
Paul Prinsloo
;
Sharon Slade
http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/1881. , 2014
Link:
https://doi.org/10.19173..
?
9
Educational Triage in Open Distance Learning: Walking a Mor..:
Paul Prinsloo
;
Sharon Slade
http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/1881/3007. , 2014
Link:
https://doaj.org/article..
?
10
Educational triage in open distance learning: walking a mor..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24348031.v2. , 2014
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
11
Student privacy and institutional accountability in an age ..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24349213.v2. , 2014
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
12
An evaluation of policy frameworks for addressing ethical c..:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24347776.v2. , 2013
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
13
Learning analytics: ethical issues and dilemmas:
Sharon Slade
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24348508.v2. , 2013
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
14
Learning analytics: challenges, paradoxes and opportunities..:
Sharon Slade
;
Fenella Galpin
;
Paul Prinsloo
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24348505.v2. , 2012
Link:
http://hdl.handle.net/10..
?
15
Social justice and a distance education business education ..:
Sharon Slade
;
Fenella Galpin
http://hdl.handle.net/10779/ou.se.24349072.v2. , 2011
Link:
http://hdl.handle.net/10..
1-15