Bidmon, Sonja
44  Ergebnisse:
Personensuche X
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A Holistic View on Facilitators and Barriers of EHR Usage f..:

Bidmon, Sonja
Patient Education and Counseling.  109 (2023)  - p. 90 , 2023
 
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Forty years of advertising research on health issues: past ..:

Koinig, Isabell ; Diegelmann, Svenja ; Bidmon, Sonja
International Journal of Advertising.  42 (2022)  1 - p. 109-118 , 2022
 
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Patient Satisfaction with the Primary Care Physician and Us..:

, In: European Advertising Academy; Advances in Advertising Research X,
Bidmon, Sonja - p. 15-28 , 2019
 
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How does attachment style influence the brand attachment – ..:

Bidmon, Sonja
International Journal of Advertising.  36 (2016)  1 - p. 164-189 , 2016
 
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Methoden zum Einbezug innovativer Kunden 

, In: Innovationen im Tourismus / hrsg. von Birgit Pikkemaat ... Mit Beitr. von Manfred Auer ...
der Lead User Ansatz 
Bidmon, Sonja. (2006)  - p. 177-195
 
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Bedeutung und Besonderheiten von Vertrauen in virtuellen Un..:

, In: Wertschöpfungsnetzwerke / hrsg. von Thorsten Blecker und Hans Georg Gemünden. Mit Beitr. von Klaus Bellmann ...
Fladnitzer, Marliese ; Bidmon, Sonja. (2006)  - p. 35-52
Exemplar:  Zentrale:Magazin 02.x.1762
 
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