Borchers, Chiara S
367  Ergebnisse:
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To Eat the Cake and Have It, too: How Marketers Control Inf..:

Borchers, Nils S.
Social Media + Society.  9 (2023)  2 - p. 205630512311673 , 2023
 
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Why do we trust in online reviews? Integrative literature r..:

Borchers, Nils S.
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace.  17 (2023)  2 - p. , 2023
 
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Digital corporate communication and social media influencer:

, In: Handbook on Digital Corporate Communication,
Borchers, Nils S. - p. 253-265 , 2023
 
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Die Entgrenzung der Wahlkampfkommunikation: Wie politische ..:

, In: Grenzen, Entgrenzung und Grenzüberschreitungen der Public Relations und Organisationskommunikation,
Bühler, Lara ; Borchers, Nils S. - p. 155-175 , 2023
 
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Gemeinwohlorientierte strategische Kommunikation: Dekonstru..:

, In: Wert- und Interessenkonflikte in der strategischen Kommunikation,
Enke, Nadja ; Malczok, Melanie ; Dühring, Lisa. - p. 103-122 , 2022
 
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Between Skepticism and Identification: A Systematic Mapping..:

Borchers, Nils S.
Journal of Current Issues & Research in Advertising.  43 (2022)  3 - p. 274-300 , 2022
 
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