Drusche, Olaf
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Business Models for Sustainability:

Drusche, Olaf ; Krause, Stefanie ; Kretschmann, Jürgen..
Ökologisches Wirtschaften - Fachzeitschrift.  36 (2021)  4 - p. 43-50 , 2021
 
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3

The Sustainable Corporate Strategy in Industrial Goods Mark..:

Niski, Alfred ; Krause, Stefanie ; Drusche, Olaf
Ökologisches Wirtschaften - Fachzeitschrift.  33 (2020)  1 - p. 30 , 2020
 
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4

Business Models for Sustainability:

Drusche, Olaf ; Krause, Stefanie ; Kretschmann, Jürgen..
http://oekologisches-wirtschaften.de/index.php/oew/article/view/1858/1795.  , 2021
 
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5

Potentials of business model innovation and values-based ma..:

Drusche Olaf ; Krause Stefanie
https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/pdf/2021/42/e3sconf_ti2021_06004.pdf.  , 2021
 
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6

The Sustainable Corporate Strategy in Industrial Goods Mark..:

Niski, Alfred ; Krause, Stefanie ; Drusche, Olaf
http://oekologisches-wirtschaften.de/index.php/oew/article/view/1735/1679.  , 2020
 
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7

Business models for sustainability:

, In: Ökologisches Wirtschaften / hrsg. von Institut und Vereinigung für Ökologische Wirtschaftsforschung
Exemplare: Zentrale;
 
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8

The sustainable corporate strategy in industrial goods mark.. 

, In: Ökologisches Wirtschaften / hrsg. von Institut und Vereinigung für Ökologische Wirtschaftsforschung
Success Factor for Marketing in Monopolistic Markets 
Niski, Alfred ; Krause, Stefanie ; Drusche, Olaf. (2020)  1 - p. 30-37
Exemplare: Zentrale;
 
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