Holzmüller, Hartmut
139  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Leadership 4.0 

Entwicklung eines Messinstruments und Untersuchung von Prä... 
Nogga, Julia , 2022
 
?
2

Effects of Double Language Labeling in the Context of FMCG-..:

, In: Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
Heix, Sabrina ; Holzmüller, Hartmut - p. 529-530 , 2020
 
?
5

Marketing Strategies of Western Consumer Goods Firms in Cen..:

, In: Change Management in Transition Economies,
Schuh, Arnold ; Holzmüller, Hartmut - p. 176-188 , 2003
 
?
6

Innovation und Produktpolitik 

, In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium
Entscheidungen und Konsequenzen aus absatzwirtschaftlicher ... 
Scheuch, Fritz ; Holzmüller, Hartmut. (1983)  5 - p. 225-230
Exemplare: Zentrale; TB BHV;
 
?
7

Grenzüberschreitende Werbung, eine Determinante der Ökono..:

, In: Der Markt / Österreichische Gesellschaft für Absatzwirtschaft
Holzmüller, Hartmut. (1981)  3 - p. 68-76
Exemplar:  Zentrale:Magazin Zs fb 4807
 
?
10

Exploring the Customer Journey of Voice Commerce: A Researc..:

Böhm, Eva ; Eggert, Andreas ; Garnefeld, Ina...
Journal of Service Management Research.  6 (2022)  2 - p. 216-231 , 2022
 
?
11

Exploring the Customer Journey of Voice Commerce: A Researc..:

Böhm, Eva ; Eggert, Andreas ; Garnefeld, Ina...
Journal of Service Management Research.  6 (2022)  4 - p. 216-231 , 2022
 
1-15