Kjaer-Hansen, Ulf
543  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Trends in Danish advertising expenditure 

1958-1978  Skriftrække / Handelshøjskolen i København, F, skrifter fra Institut for Afsætningsøkonomi ; 54
Exemplar:  Zentrale:Magazin cw 9042
 
?
2

Trends in Danish advertising expenditures 

Skrifter fra Instituttet for Salgsorganisation og Reklame, Skriftrække F ; 33
Exemplar:  Zentrale:Magazin 01.f.9509
 
?
3

Gjerløv-Knudsen: Form som enhedsbegreb i kunst, videnskab o..:

Kjær Hansen, Ulf
https://tidsskrift.dk/ledelseogerhvervsoekonomi/article/view/33473/32395.  , 1953
 
?
 
?
6

Danish Court: Consortium Agreement and Joint Bidding Permis..:

Kjær-Hansen, Erik ; Alsing, Josephine
Journal of European Competition Law & Practice.  10 (2019)  4 - p. 241-245 , 2019
 
?
7

Denmark: Transparency in Evaluation Methods – How Much Clar..:

Kjær-Hansen, Erik ; Thorup, Katrine
European Procurement & Public Private Partnership Law Review.  13 (2018)  3 - p. 241-244 , 2018
 
?
8

Denmark: Recent Developments in Danish Public Procurement L..:

Kjær-Hansen, Erik
European Procurement & Public Private Partnership Law Review.  12 (2017)  1 - p. 53-54 , 2017
 
?
9

Kommentarer og raesonnementer. Diskussionsindlaeg om aktuel.. 

Handelshoejskolen (Kopenhagen). Skriftraekke A ; 15
Exemplar:  Zentrale:Magazin cf 1535
 
?
10

Die Qualitätspolitik der Gegenwart und der Zukunft:

, In: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung / hrsg. von GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung e.V.
Kjaer-Hansen, Max. (1966)  2 - p. 85-97
Exemplare:  Zentrale:Magazin Zs fc 2045; Zentrale:Magazin Zs fc 8167
 
?
11

Die Bedeutung und Behandlung der Absatzkosten am Markt von ..:

, In: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung / hrsg. von GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung e.V.
Kjaer-Hansen, Max. (1965)  3 - p. 218-229
Exemplare:  Zentrale:Magazin Zs fc 2045; Zentrale:Magazin Zs fc 8167
 
?
12

Vertriebskosten, Verkaufskosten und Werbekosten:

, In: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung / hrsg. von GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung e.V.
Kjaer-Hansen, Max. (1957)  - p. 5-18
Exemplare:  Zentrale:Magazin Zs fc 2045; Zentrale:Magazin Zs fc 8167
 
1-15