Kriglstein, Simone
135  Ergebnisse:
Personensuche X
?
2

CoLEBricks: Co-Designing Virtual Reality Scenarios with Gen..:

, In: Proceedings of the 2024 International Conference on Advanced Visual Interfaces,
 
?
3

Predictability and Comprehensibility in Post-Hoc XAI Method..:

, In: Lecture Notes in Networks and Systems; Intelligent Computing,
 
?
5

From Bin to Playin': Give Vintage Objects a New Purpose as ..:

, In: Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems,
 
?
6

Do you have time for a survey? Challenges and Lessons Learn..:

, In: Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems,
 
?
7

Bibliographie:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
?
8

Kapitel 2: Soziale Kompetenzen im Beruf:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
?
9

Kapitel 3: Ko-Kreation:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
?
10

Einleitung:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
?
11

Initial Developments of Teamwork and Mental Health Focused ..:

, In: Communications in Computer and Information Science; Computer-Human Interaction Research and Applications,
 
?
13

Press H to Help: The Impact of Prosocial Video Games on Pro..:

, In: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games,
 
?
14

Kapitel 4: Technische Entwicklung:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
?
15

Kapitel 1: Entstehung des Projekts im Ideen-Lab:

, In: »Virtual Skills Lab« - Transdisziplinäres Forschen zur Vermittlung sozialer Kompetenzen im digitalen Wandel; Digitale Gesellschaft,
 
1-15