Naert, Philippe A.
47  Ergebnisse:
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Research in marketing in Europe: Some reflections on its se..:

Mattsson, Lars-Gunnar ; Naert, Philippe A.
International Journal of Research in Marketing.  2 (1985)  1 - p. 3-25 , 1985
 
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6

Marktorientierung als Herausforderung an Betriebswirtschaft..:

, In: Marktorientierte Unternehmungsführung / Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. Hrsg. von Josef Mazanec ...
Naert, Philippe. (1984)  - p. 17-44
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.d.3740
 
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7

Does lag structure really matter in optimizing advertising ..:

, In: Management science
Bultez, Alain V. ; Naert, Philippe A.. (1979)  - p. 454-465
Exemplare: Zentrale;
 
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8

Do-it-yourself marketing research:

Naert, Philippe A.
European Journal of Operational Research.  3 (1979)  4 - p. 353-354 , 1979
 
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10

A model of a distribution network aggregate performance:

, In: Management science
Naert, Philippe A. ; Bultez, Alain V.. (1975)  10 - p. 1102-1112
Exemplare: Zentrale;
 
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11

Consistent Sum-Constrained Models:

Bultez, Alain V. ; Naert, Philippe A.
Journal of the American Statistical Association.  70 (1975)  351 - p. 529-535 , 1975
 
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14

Logically Consistent Market Share Models:

Naert, Philippe A. ; Bultez, Alain
Journal of Marketing Research.  10 (1973)  3 - p. 334-340 , 1973
 
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15

Optimizing consumer advertising intermediary advertising an..:

, In: Management science
Naert, Philippe A.. (1971)  4,2 - p. P90-P101
Exemplare: Zentrale;
 
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