Rimscha, M. Bjørn von
~ 100  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Die Ökonomie der Zeitschrift:

, In: Handbuch Zeitschriftenforschung; Edition Medienwissenschaft,
Bjørn von Rimscha, M. - p. 45-64 , 2022
 
?
2

Die Ökonomie der Zeitschrift:

, In: Handbuch Zeitschriftenforschung,
Bjørn von Rimscha, M. - p. 45-64 , 2022
 
?
4

17 Transnational media and their management:

, In: Management and Economics of Communication,
 
?
5

Methoden der Medienökonomie:

, In: Handbuch Medienökonomie,
 
?
6

1 Management and economics of media and communication – His..:

, In: Management and Economics of Communication,
Rimscha, M. Bjørn von - p. 1-18 , 2020
 
?
11

Commercial Communication in the Digital Age 

Information or Disinformation?  Age of Access? Grundfragen der Informationsgesellschaft ; 7
 
?
 
?
15

Identifying paths to audience success of media products: th..:

Verhoeven, Marcel ; von Rimscha, M. Bjørn ; Krebs, Isabelle..
International Journal on Media Management.  20 (2017)  1 - p. 51-77 , 2017
 
1-15
Mehr Literatur finden