Sippel, Lieselotte
15  Ergebnisse:
Personensuche X
?
1

Is corrective feedback during telecollaboration beneficial?..:

Sippel, Lieselotte ; Martin, Ines A.
Journal of Second Language Writing.  64 (2024)  - p. 101098 , 2024
 
?
2

Effects of extended exposure to video in the language class..:

Schenker, Theresa ; Sippel, Lieselotte
Die Unterrichtspraxis/Teaching German.  56 (2023)  2 - p. 118-130 , 2023
 
?
3

Immediate and long-term improvement in lexical stress perce..:

Sippel, Lieselotte ; Martin, Ines A.
International Review of Applied Linguistics in Language Teaching.  61 (2022)  3 - p. 1173-1195 , 2022
 
?
 
?
 
?
7

Maximizing the benefits of peer interaction: Form-focused i..:

Sippel, Lieselotte
Language Teaching Research.  28 (2021)  2 - p. 413-439 , 2021
 
?
8

German Learners' Beliefs About Peer Interaction and Peer Fe..:

Sippel, Lieselotte
Die Unterrichtspraxis / Teaching German.  53 (2020)  2 - p. 175-190 , 2020
 
?
9

German Learners' Beliefs About Peer Interaction and Peer Fe..:

Sippel, Lieselotte
Die Unterrichtspraxis/Teaching German.  53 (2020)  2 - p. 175-190 , 2020
 
?
10

The impact of peer corrective feedback on vocabulary develo..:

Sippel, Lieselotte
Foreign Language Annals.  52 (2019)  3 - p. 595-611 , 2019
 
?
11

Lehrwerke aus Deutschland: Eine Alternative für Anfängerkur..:

Sippel, Lieselotte ; Nimmrichter, Susanne
Die Unterrichtspraxis/Teaching German.  50 (2017)  2 - p. 198-212 , 2017
 
?
12

Lehrwerke aus Deutschland: Eine Alternative für Anfängerkur..:

Sippel, Lieselotte ; Nimmrichter, Susanne
Unterrichtspraxis / Teaching German.  50 (2017)  2 - p. 198-212 , 2017
 
?
13

"Der Brust" und "die Bioladen". Genuslernen mit Mnemotechni..:

Sippel, Lieselotte ; Albert, Ruth
Deutsch als Fremdsprache.  52 (2015)  4 - p. 214-222 , 2015
Exemplare:  Zentrale: z pae 759 deuf/275; Zentrale:Magazin Zs fc 7275
 
1-15