Stokburger-Sauer, Nicola
49  Ergebnisse:
Personensuche X
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2

Drivers of consumer–brand identification:

Stokburger-Sauer, Nicola ; Ratneshwar, S. ; Sen, Sankar
International Journal of Research in Marketing.  29 (2012)  4 - p. 406-418 , 2012
 
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3

Brand community: Drivers and outcomes:

Stokburger-Sauer, Nicola
Psychology & Marketing.  27 (2010)  4 - p. 347-368 , 2010
 
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4

Konstruktentwicklung:

, In: Empirische Mastertechniken / Carsten Baumgarth ... (Hrsg.)
Stokburger-Sauer, Nicola. (2009)  - p. 331-359
Exemplar:  Zentrale:E02 a bwl 006.8/539
 
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5

Konstruktentwicklung:

, In: Empirische Mastertechniken,
 
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6

Kundenidentifikation als Basis von Kundenloyalität 

, In: Journal of business economics
theoretische und empirische Grundlagen für eine Umsetzung ... 
Stokburger-Sauer, Nicola ; Mäder, Ralf. (2008)  9 - p. 923-950
Exemplar:  Zentrale:Magazin Zs fc 1557
 
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8

A comparison of antecedents and consequences of market mave..:

, In: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft / hrsg. von Tomás Bayón ... Mit Beitr. von Horst Ahlbach ...
Hoyer, Wayne D. ; Stokburger-Sauer, Nicola. (2007)  - p. 215-236
Exemplare: Zentrale; TB BHV;
 
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9

Die Relevanz verhaltensorientierter Größen zur Prognose de.. 

, In: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft / hrsg. von Tomás Bayón ... Mit Beitr. von Horst Ahlbach ...
eine empirische Analyse im Automobilmarkt 
Stokburger-Sauer, Nicola. (2007)  - p. 347-374
Exemplare: Zentrale; TB BHV;
 
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10

A Comparison of Antecedents and Consequences of Market Mave..:

, In: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft,
 
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Do Sad-Looking Endorsers Indeed Work Better in Charity Adve..:

, In: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
 
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Designed for Success: The Role of Long-Term User-Product In..:

, In: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
 
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Do You Feel Bored? The Role of Positive and Negative Emotio..:

, In: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
 
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15

Can a smile help healing service failures? The interplay of..:

Stokburger-Sauer, Nicola E. ; Hofmann, Verena
Journal of Hospitality and Tourism Management.  55 (2023)  - p. 261-276 , 2023
 
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