?
1
Impact of digitalization on reporting, tax avoidance, accou..
Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series;Premier reference source
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 555/521
?
2
Bringing digital innovations to industrial markets
exploring organizational challenges and the impact of indus...
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 067.1/737
?
3
Künstliche Intelligenz und Marketing
Anwendung in der Anzeigenwerbung zur Werbeeffektivität und...
BestMasters
?
4
Effective design of AI-Based interaction tools in the Compa..:
Exemplar:
Zentrale:Magazin 03.j.2520
?
5
Künstliche Intelligenz in Marketingorganisationen
eine Mehrfallstudie zur Identifikation von Barrieren und Ei...
Schriftenreihe innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis ; Band 558
Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 379.5/465
?
6
On the design of service interaction with conversational ag..
understanding users' affective, cognitive, and behavioral r...
Göttinger Wirtschaftsinformatik ; Band 115
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 424/221
?
7
Digitale Transformation im Vertrieb
so machen Sie aus einem Buzzword gelebte Vertriebspraxis - ...
Edition Sales Excellence;Springer eBook Collection
?
9
KI in Marketing & Sales - Erfolgsmodelle aus Forschung und ..
Konzepte und Instrumente zum erfolgreichen Einsatz künstli...
Springer eBook Collection
?
10
A study on the role of information technology in marketing ..
2002-2003
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 419/708
?
11
Individualization of information-intensive consumer-oriente..
analysis, framework and prototype
Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung ; Band 33
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 424.2/523
?
12
Einführung von IT-Systemen für das Customer Relationship ..
ein Modell zur Konfiguration unternehmensspezifischer Vorge...
Schriftenreihe Studien zur Wirtschaftsinformatik ; Band 102
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 424//288
?
13
Using artificial intelligence in marketing
how to harness AI and maintain the competitive edge
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 379.5/741
?
14
The digitization of customer relationship management:
Exemplare:
Zentrale:E02 a bwl 424/869; BB WiWi: 11a bwl 424/869a
?
15
Market research
the process, data, and methods using Stata
Springer texts in business and economics
Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 402.2 s/348