?
1
African luxury branding
from soft power to queer futures
Routledge critical advertising studies;Routledge focus
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 441.5/448
?
3
Promoting consumer engagement through emotional branding an..
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series;Premier reference source
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 441.5/713
?
4
Internal communication and employer brands
Routledge research in public relations ; 11
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 114.1/419
?
5
Exploring the value of brand-related information disclosure:
Exemplar:
Zentrale:E02 a bwl 441.5/738
?
6
Produktsprache als Determinante der Markenauthentizität
ein theoriegeleitetes, experimentelles Design zur Wirkung v...
Innovatives Markenmanagement;Research
?
7
Produktsprache als Determinante der Markenauthentizität
Ein theoriegeleitetes, experimentelles Design zur Wirkung v...
Innovatives Markenmanagement
?
9
Krisengerechtes Employer Branding
Empfehlungen für Unternehmen am Beispiel der Corona-Krise
essentials
?
10
Building a brand image through electronic customer relation..
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series;Premier reference source
Exemplar:
BB WiWi: 11a bwl 441.5/389
?
11
Mach deine Marke zu Gold
wie du es schaffst, sichtbar und begehrt zu werden
Exemplare:
Zentrale:E02 a bwl 441.5/642; TB Nautik 19/3.1 Sch 1 (2022)
?
12
Markenorientiertes Human-Resource-Management als Instrument..
experimentelle Untersuchung zur Effektivität und Effizienz...
Innovatives Markenmanagement;Research
?
14
Grüne Marketing-Kommunikation
Green Communication im Marketing-Mix nachhaltigkeitsorienti...
Springer eBook Collection
?
15
Markenorientiertes Human-Resource-Management als Instrument..
Experimentelle Untersuchung zur Effektivität und Effizienz...
Innovatives Markenmanagement;Springer eBook Collection