338  Ergebnisse:
?
2

Trauma im Computerspiel 

Mediale Repräsentationen mentaler Extremerfahrungen  Game studies ; Band 1;Kultur und Geschichte
Spies, Thomas , 2022
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/870
 
?
3

Playful materialities 

the stuff that games are made of  Studies of digital media culture ; volume 14
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/295
 
?
4

Mental health - atmospheres - video games 

new directions in game research II  Studies of digital media culture ; Volume 15
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/378
 
?
5

Spiel | Figur 

Theorie und Ästhetik der Computerspielfigur  Marburger Schriften zur Medienforschung ; 86
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/159
 
?
6

Press reset 

ruin and recovery in the video game industry 
- First edition . , May 2021
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/816
 
?
7

Monetarisierung von Computerspielen 

BLM-Schriftenreihe ; Band 109
Exemplar:  Zentrale:Magazin 03.e.1197
 
?
8

Once upon a pixel 

storytelling and worldbuilding in video games 
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/552
 
?
9

Methods for studying video games and religion 

Routledge studies in religion and digital culture ; 3
Exemplar:  Zentrale:E03 a rel 077/281
 
?
10

On video games 

the visual politics of race, gender and space  International Library of Visual Culture ; 27
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/757
 
?
11

Games studieren - was, wie, wo? 

staatliche Studienangebote im Bereich digitaler Spiele  Bild und Bit. Studien zur digitalen Medienkultur ; Band 6
Exemplar:  Zentrale:Magazin 02.x.6284
 
?
12

Games and bereavement 

how video games represent attachment, loss and grief  Edition Medienwissenschaft ; Volume 55
Harrer, Sabine , [2018]
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/151
 
?
13

Raumspiele/Spielräume 

, In: Spielzeichen / Martin Hennig, Hans Krah (Hrsg.)
2
,
Game studies
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/821-2
 
?
14

Cultures of computer game concerns 

"The Child" across families, law, science and industry  MatteRealities/Verkörperungen, Perspektiven empirischer Wissenschaftsforschung ; volume 23
Exemplar:  Zentrale:E03 a tea 866.5/036
 
?
15

Video games as culture 

considering the role and importance of video games in conte...  Routledge advances in sociology ; 241
Exemplar:  Zentrale:Magazin 02.x.8376
 
1-15