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Global marketing strategies for the promotion of luxury goods / Fabrizio Mosca (University of Turin, Italy), Rosalia Gallo (Universitat Autònoma de Barcelona, Spain)
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The relationship between fast fashion and luxury brands
, In:an exploratory study in the UK market
Copies:
BB WiWi: 11a vwl 100.1/221
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Customer-centric marketing strategies / Hans Ruediger Kaufmann; Mohammad Fateh Ali Khan Panni, [editors]
2
Customer-centric strategies in place marketing
, In:an analysis of places' identities and perceived images
Copies:
BB WiWi: 11a bwl 424/457
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American journal of human genetics / American Society of Human Genetics
3
Heterozygous germline mutations in the CBL tumor-suppressor..:
, In:Copies:
Zentrale: z hbi 820 jc/81; Zentrale:Magazin Zs fb 2581
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Die 20 wichtigsten Opern-Aufführungen / ausgew. vom Feuilleton der F.A.Z.
20 ,
4
Il barbiere di Siviglia
, In:20
aus der Nederlandse Opera 1992
Copies:
Zentrale/Mediathek: ph 0430-20
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Flauto e voce / hrsg. von Peter Thalheimer u. Klaus Hofmann (Herbipol.)
Heft 17 ,
5
Originalkompositionen für Sopran oder Tenor, Blockflöte u..:
, In:Heft 17
Copies:
TB Musik: not 175 tha/696
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Housing markets and the global financial crisis / ed. by Ray Forrest ...
8
Effects of the recent credit cycle on homeownership rates a..
, In:what we know and what we expect
Copies:
BB WiWi: 11a vwl 359/948
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Die 20 wichtigsten Opern-Aufführungen / ausgew. vom Feuilleton der F.A.Z.
15 ,
11
Nina
, In:15
o sia la pazza per amore ; [live] aus dem Opernhaus Zürich...
Copies:
Zentrale/Mediathek: ph 0430-15