Search for persons
X
?
The Routledge companion to advertising and promotional culture / ed. by Matthew P. McAllister; Emily West
2
Cause marketing and the rise of values-based brands
, In:exploiting compassion in pursuit of profits
Copies:
BB WiWi: 11a bwl 430/453
?
The journal of media economics
4
The financial interest and syndication rules and changes in..:
, In:Copies: Zentrale;
?
The journal of media economics
6
Broadcast network television, 1955 - 2003
, In:the pursuit of advertising and the decline of diversity
Copies: Zentrale;
?
Die Königlich Preußische Akademie der Wissenschaften zu Berlin im Kaiserreich / Interdisziplinäre Arbeitsgruppe Berliner Akademiegeschichte im 19. und 20. Jahrhundert. Hrsg. von Jürgen Kocka ...
7
Albert Einstein
, In:alte und neue Kontexte in Berlin
Copies:
Zentrale:Magazin 02.p.9046
?
8
Special edition
a guide to network television documentary series and specia...
Copies:
Zentrale:E03 h puz 497.2 7ga/536
?
9
Hamburg - Cafe. Wir erkaempfen uns ein Stueck:
Copies:
Zentrale:Magazin Zs fc 2927; :TB Technik V 84/ZS-Regal
?
10
Der private Albert Einstein
Gespräche über Gott, die Menschen und die Bombe
Copies:
Zentrale: a phy 014 ein/411
?
Carl Einstein : Materialien / hrsg. von Rolf-Peter Baacke unter Mitarb. von Gerti Fietzek
1 ,
11
Zwischen Bebuquin und Negerplastik:
, In:1
Copies:
Zentrale:E03 a ger 799 ein 4/695-1
?
12
Special edition. A guide to network television documentary ..:
Copies:
Zentrale:E03 h puz 497.2 7ga/535
?
13
Letters to Solovine
Transl. from the French
The wisdom library
Copies:
Zentrale:Magazin 01.c.2220
?
14
Some strangeness in the proportion. A centennial symposium ..:
Copies:
Zentrale: a phy 014 ein/834