Yang, Wei-Na
100  results:
Search for persons X
?
1

Diversity issues in consumer psychology:

, In: Handbook of consumer psychology / ed. by Curtis P. Haugtvedt; Paul M. Herr; Frank R. Kardes
Williams, Jerome D. ; Lee, Wei-Na. (2008)  - p. 877-912
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 402.6/501; BB WiWi: 11a bwl 402.6/501a
 
?
2

Corporate brand identification and corporate brand manageme.. 

, In: Journal of general management
how top business schools do it 
Balmer, John M. T. ; Liao, Mei-na ; Wang, Wei-yue. (2009/10)  4 - p. 77-102
Copies:  Zentrale:Magazin Zs fc 7756
 
?
3

Corporate brand identification and corporate brand manageme..:

Balmer, John M. T ; Liao, Mei-na ; Wang, Wei-yue
Journal of general management.  35 (2010)  4 - p. 77-102 , 2010
Copies:  Zentrale:Magazin Zs fc 7756
 
?
4

Absalom, Absalom! 

Roman 
Faulkner, William ; Stresau, Hermann ; Neher, Caspar - 4. bis 8. Tsd. . , 1948
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.3/601k
 
?
5

Absalom, Absalom! 

authoritative text, backgrounds and contexts, criticism  Norton critical editions
Faulkner, William ; Parrish, Susan Scott - First edition . , [2023]
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.3/164
 
?
6

"Der Nobelpreis wäre eine Katastrophe." 

Literaturnobelpreisträger*innen im Gespräch : Paris Revie... 
Copies:  Zentrale:E03 a asl 434/359
 
?
7

Gefährdungsvorsatz im modernen Strafrecht 

zugleich unzeitgemäße Überlegungen über die Wiederbelebu...  Frankfurter kriminalwissenschaftliche Studien ; Bd./Vol. 154
Copies:  BB Nat.-NW1: h jur 870.5 gef/179
 
?
8

Absalom, Absalom! 

Roman 
Faulkner, William ; Stingl, Nikolaus - 1. Auflage . , Oktober 2015
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.3/601m
 
?
9

Flammender Sommer 

der lange, heiße Sommer  Fernsehjuwelen / Abenteuer, Juwelen der Film- und Fernsehgeschichte
 
?
10

All die toten Flieger:

, In: Über den Feldern / hrsg. von Horst Lauinger
Faulkner, William. (2014)  - p. 629-652
Copies:  Zentrale:E03 a asl 959.9 kri/767
 
?
11

The sound and the fury 

an authoritative text, backgrounds and contexts, criticism  A Norton critical edition
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.3/371(3)
 
?
12

Understanding the role of culture in advertising:

, In: Handbook of research on international advertising / ed. by Shintaro Okazaki
Lee, Wei-Na ; Yoo, Jinnie Jinyoung. (2012)  - p. 20-41
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 430/491; BB WiWi: 11a bwl 430/491a
 
?
13

As I lay dying 

authoritative text, backgrounds and contexts, criticism  A Norton critical edition
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.3/521
 
?
14

Reading Faulkner 

Absalom, Absalom!  Reading Faulkner series
Copies:  Zentrale:E03 a ang 931.9 abs/510
 
1-15