Kim, Jae-Hyeong
4  results:
Search for persons X
?
1

Das geht unter die Haut 

, In: Kulturaustausch / hrsg. vom Institut für Auslandsbeziehungen
die Digitaltechnik revolutioniert die Medizin. mit neuen Me... 
Kim, Dae-Hyeong. (2015)  4 - p. 53-54
Copies:  Zentrale: z all 725/612; Zentrale:ZS-Lesesaal all 034
 
?
2

Keeping the American dream alive 

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
the interactive effect of perceived economic mobility and m... 
Yoon, Sunyee ; Kim, Hyeong Min. (2016)  5 - p. 759-772
Copies:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
?
3

How variety-seeking versus inertial tendency influences the..:

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
Kim, Hyeong Min. (2013)  3 - p. 416-426
Copies:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
?
4

Why do consumers buy counterfeit luxury brands?:

, In: Journal of marketing research / American Marketing Association
Wilcox, Keith. (2009)  2 - p. 247-259
Copies:  Zentrale: z bwl 419 jc/085; Zentrale:Magazin Zs fb 4085
 
1-4