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Journal of advertising research / Advertising Research Foundation
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Managing the transparency paradox of social-media influence..
, In:how to improve authenticity and engagement when disclosing ...
Copies:
Zentrale: z bwl 400 jc/279; Zentrale:Magazin Zs fc 5279
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Francia / hrsg. vom Deutschen Historischen Institut Paris (Institut Historique Allemand)
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Listes de noms champenois et anglais provenant de Saint-Rem..:
, In:Copies:
Zentrale: z hil 251.5 ja/261; Zentrale:Magazin Zs fe 8491
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Journal of business & economic statistics
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Imposing and testing curvature conditions on a box-cox cost..:
, In:Copies: Zentrale;
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The world economy
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Formula approaches for market access negotiations:
, In:Copies:
Zentrale:Magazin Zs fe 4796
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Spectaculum
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Gefährliche Liebschaften
, In:Schauspiel nach dem Roman von Pierre-Ambroise-François Cho...
Copies:
Zentrale: z asl 961.3/42; Zentrale:Magazin Zs fc 3142
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Transportation science
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A column generation approach to the urban transit crew sche..:
, In:Copies:
Zentrale: z ver 002/358; Zentrale:Magazin Zs fe 1858
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Francia / hrsg. vom Deutschen Historischen Institut in Paris (Institut Historique Allemand de Paris)
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Les sources hagiographiques narratives composées en Gaule ..
, In:inventaire, examen critique, datation (avec annexe)
Copies:
Zentrale:Magazin Zs fc 7258