I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
My folder (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
Show Desktop-Version
Toggle navigation
Scharenberg, Katja
9
results:
Articles (Print) X
Search for persons
X
Languages
german (7)
english (2)
Sorted by: Relevance
Sorted by: Year
?
1
Veränderung inklusionsbezogener Überzeugungen bei Studieren..:
Opalinski, Saskia
;
Scharenberg, Katja
Bildung und Erziehung. 71 (2018) 4 - p. 449-464 , 2018
Link:
https://doi.org/10.13109..
Copies:
Zentrale
;
?
2
Schulische Bildung für Nachhaltige Entwicklung: Wie verände..:
Mischo, Christoph
;
Waltner, Eva-Maria
;
Scharenberg, Katja
.
Psychologie in Erziehung und Unterricht. 70 (2023) 2 - p. 106-122 , 2023
Link:
https://doi.org/10.2378/..
Copies:
Zentrale
;
?
3
Who are your friends in class?: The effects of classroom co..:
Scharenberg, Katja
;
Röhl, Sebastian
;
Rollett, Wolfram
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und pädagogische Psychologie. 52 (2020) 3-4 - p. 75-87 , 2020
Link:
https://doi.org/10.1026/..
Copies:
Zentrale
;
?
4
Kommt es auf die Klasse an?: Effekte der Klassenkomposition..:
Scharenberg, Katja
;
Rollett, Wolfram
;
Bos, Wilfried
Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete. , 2018
Link:
https://doi.org/10.2378/..
Copies:
Zentrale:
z pae 345 j/338;
Zentrale:Magazin Zs
fc 8833
?
5
Does the Structural Organisation of Lower-Secondary Educati..:
Scharenberg, Katja
;
Wohlgemuth, Karin
;
Hupka-Brunner, Sandra
Schweizerische Zeitschrift für Soziologie. 43 (2017) 1 - p. 63-88 , 2017
Link:
https://edudoc.ch/record..
Copies:
Zentrale
;
?
6
Stehen Merkmale der Klassenkomposition in einem Zusammenhan..:
Scharenberg, Katja
;
Rollett, Wolfram
;
Bos, Wilfried
Unterrichtswissenschaft. 43 (2015) 2 - p. 101-119 , 2015
Link:
https://www.digizeitschr..
Copies:
Zentrale:
z pae 537 j/642;
Zentrale:Magazin Zs
fe 1619
?
7
Zur Domänenspezifität differenzieller Lern- und Entwicklung..:
Scharenberg, Katja
;
Rollett, Wolfram
;
Bos, Wilfried
Jahrbuch der Schulentwicklung. , 2014
Link:
https://www.beltz.de/fac..
Copies:
Zentrale:E03
h pae 462.4 j/116;
?
8
Schulische Lernumgebung als Organisations- und Entwicklungs..:
Holtappels, Heinz Günter
;
Pfeifer, Michael
;
Scharenberg, Katja
Jahrbuch der Schulentwicklung. , 2014
Link:
https://www.beltz.de/fac..
Copies:
Zentrale:E03
h pae 462.4 j/116;
?
9
Heterogenität in der Schule: Definitionen, Forschungsbefund..:
Scharenberg, Katja
Jahrbuch der Schulentwicklung. , 2013
Copies:
Zentrale:E03
h pae 462.4 j/116;
1-9