Johnen, Marius
15  results:
Search for persons X
?
1

Brand evaluations in sponsorship versus celebrity endorseme..:

Schnittka, Oliver ; Hofmann, Julian ; Johnen, Marius..
International Journal of Market Research.  65 (2022)  1 - p. 126-144 , 2022
 
?
 
?
7

When pushing back is good: the effectiveness of brand respo..:

Johnen, Marius ; Schnittka, Oliver
Journal of the Academy of Marketing Science.  47 (2019)  5 - p. 858-878 , 2019
 
?
10

Each can help or hurt: Negative and positive word of mouth ..:

Relling, Marleen ; Schnittka, Oliver ; Sattler, Henrik.
International Journal of Research in Marketing.  33 (2016)  1 - p. 42-58 , 2016
 
?
11

Analysis of brand personality as a moderator of advertising..:

Wasser, Felix ; Greve, Goetz ; Schnittka, Oliver..
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/b4f2f596-364c-4824-aec9-8bcd15f09503.  , 2020
 
?
12

Wenn der Fernseher nicht mehr ausreicht: Eine empirische An..:

Marius Johnen ; Birgit Stark
https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/2192-4007-2015-4-364.  , 2015
 
?
13

Männlich, rüstig, kommentiert? Einflussfaktoren auf die Akt..:

Marc Ziegele ; Marius Johnen ; Andreas Bickler...
https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/2192-4007-2013-1-67.  , 2013
 
?
14

sj-pdf-1-crx-10.1177_00936502211001622 – Supplemental mater..:

Marc Jungblut (10522587) ; Marius Johnen (10522590)
https://figshare.com/articles/journal_contribution/sj-pdf-1-crx-10_1177_00936502211001622_Supplemental_material_for_When_Brands_Don_t_Take_My_Stance_The_Ambiguous_Effectiveness_of_Political_Brand_Communication/14368761.  , 2021
 
1-15