I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
My folder (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
Show Desktop-Version
Toggle navigation
Röttger, Evelyn
14
results:
Online X
Search for persons
X
Format
Online (14)
Mediatypes
Articles (Online) (4)
OpenAccess-fulltext (10)
Languages
english (6)
german (8)
Sorted by: Relevance
Sorted by: Year
?
1
Deutsch für Seiteneinsteiger/innen: Einführung in das Theme..:
Gamper, Jana
;
Marx, Nicole
;
Röttger, Evelyn
.
Informationen Deutsch als Fremdsprache. 47 (2020) 4 - p. 347-358 , 2020
Link:
https://doi.org/10.1515/..
?
2
"Aber es ist insgesamt zu wenig und es fehlt ein klares Kon..:
Gamper, Jana
;
Röttger, Evelyn
;
Steinbock, Dorotheé
.
Informationen Deutsch als Fremdsprache. 47 (2020) 4 - p. 410-428 , 2020
Link:
https://doi.org/10.1515/..
?
3
Hu, Adelheid: »Lernen als kulturelles Symbol«: Eine empiris..:
Röttger, Evelyn
Informationen Deutsch als Fremdsprache. 26 (1999) 2-3 - p. 213-216 , 1999
Link:
https://doi.org/10.1515/..
?
4
Interkulturelles Lehren und Lernen in der Unterrichtspraxis..:
Röttger, Evelyn
https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/12309/1/zif-2430-r%C3%B6ttger.pdf. , 2023
Link:
http://tuprints.ulb.tu-d..
?
5
Sprachsensibler Fachunterricht: Versuch einer Standortbesti..:
Röttger, Evelyn
https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/13090/1/zif-3177-r%C3%B6ttger.pdf. , 2023
Link:
http://tuprints.ulb.tu-d..
?
6
M-Linie und A-Linie: Zur Bedeutung migrationsbezogener Fors..:
Röttger, Evelyn
https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/11994/1/zif-2972-r%C3%B6ttger.pdf. , 2023
Link:
http://tuprints.ulb.tu-d..
?
7
Sprachsensibler Fachunterricht: Versuch einer Standortbesti..:
Röttger, Evelyn
https://ojs.tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/952/951. , 2019
Link:
https://ojs.tujournals.u..
?
8
M-Linie und A-Linie: Zur Bedeutung migrationsbezogener Fors..:
Röttger, Evelyn
https://ojs.tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/705/682. , 2015
Link:
https://ojs.tujournals.u..
?
9
Interkulturelles Lehren und Lernen in der Unterrichtspraxis..:
Röttger, Evelyn
https://ojs.tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/153/148. , 2015
Link:
https://ojs.tujournals.u..
?
10
Interkulturelles Lehren und Lernen in der Unterrichtspraxis..:
Evelyn Röttger
http://tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/153. , 2015
Link:
https://doaj.org/article..
?
11
M-Linie und A-Linie: Zur Bedeutung migrationsbezogener Fors..:
Evelyn Röttger
http://tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/705. , 2015
Link:
https://doaj.org/article..
?
12
No Added Value of Novel Biomarkers in the Diagnostic Assess..:
Poldervaart, Judith M.
;
Röttger, Emma
;
Dekker, Marieke S.
...
PLOS ONE. 10 (2015) 7 - p. e0132000 , 2015
Link:
https://doi.org/10.1371/..
?
13
No Added Value of Novel Biomarkers in the Diagnostic Assess..:
Poldervaart, Judith M
;
Rottger, Emma
;
Dekker, Marieke S
...
1932-6203. , 2015
Link:
https://dspace.library.u..
?
14
No Added Value of Novel Biomarkers in the Diagnostic Assess..:
Judith M Poldervaart
;
Emma Röttger
;
Marieke S Dekker
...
http://europepmc.org/articles/PMC4503345?pdf=render. , 2015
Link:
https://doi.org/10.1371/..
1-14