Meyer, Anton
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Consumer responses to covert advertising in social media:

Göbel, Fabian ; Meyer, Anton ; Ramaseshan, B..
Marketing Intelligence & Planning.  35 (2017)  5 - p. 578-593 , 2017
 
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Mobile App Usage and its Implications for Service Managemen..:

Schmitz, Christoph ; Bartsch, Silke ; Meyer, Anton
Procedia - Social and Behavioral Sciences.  224 (2016)  - p. 230-237 , 2016
 
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5

Marketing function and form: How functionalist and experien..:

Raffelt, Ursula ; Schmitt, Bernd ; Meyer, Anton
International Journal of Research in Marketing.  30 (2013)  3 - p. 201-210 , 2013
 
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Architectural branding as brand communication: Does it cont..:

Raffelt, Ursula ; Littich, Martina ; Meyer, Anton
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis.  33 (2011)  3 - p. 247-256 , 2011
 
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9

Members only! - Nutzen von geschlossenen Social Networking ..:

Jahn, Benedikt ; Brudler, Benjamin ; Meyer, Anton
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis.  33 (2011)  4 - p. 317-328 , 2011
 
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Perception and attribution of employees' effort and abiliti..:

Specht, Nina ; Fichtel, Sina ; Meyer, Anton.
International Journal of Service Industry Management.  18 (2007)  5 - p. 534-554 , 2007
 
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Vorschlag zur Neufassung des Art. 35 GG:

Meyer, Anton
Zeitschrift für Rechtspolitik.  40 (2007)  8 - p. 274-275 , 2007
 
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Wirksamer Schutz des Luftverkehrs durch ein Luftsicherheits..:

Meyer, Anton
Zeitschrift für Rechtspolitik.  37 (2004)  6 - p. 203-207 , 2004
 
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14

Service competitiveness – An international benchmarking com..:

Meyer, Anton ; Chase, Richard ; Roth, Aleda...
International Journal of Service Industry Management.  10 (1999)  4 - p. 369-379 , 1999
 
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Bücher:

Feldhoff, Michael ; Meyer, Anton ; Fend, Lars...
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung.  50 (1998)  10 - p. 966-975 , 1998
 
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