I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
My folder (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
Show Desktop-Version
Toggle navigation
Zala-Mezö, Enikö
25
results:
Articles (Online) X
Search for persons
X
Languages
german (7)
english (13)
Sorted by: Relevance
Sorted by: Year
?
1
Discourse in Research-Practice Partnership Meetings: A Comp..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Datnow, Amanda
AERA Open. 10 (2024) - p. , 2024
Link:
https://doi.org/10.1177/..
?
2
"Wir sind auf gutem Weg und müssen eigentlich nicht wahnsin..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Egli, Johanna
;
Häbig, Julia
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung. 11 (2022) - p. 81-96 , 2022
Link:
https://doi.org/10.3224/..
?
3
Schule gemeinsam mit Lernenden gestalten: Partizipative Pro..:
Häbig, Julia
;
Zala-Mezö, Enikö
;
Omlin, Jaël
...
schule verantworten | führungskultur_innovation_autonomie. , 2022
Link:
https://doi.org/10.53349..
?
4
"Wir sind auf gutem Weg und müssen eigentlich nicht wahnsin..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Egli, Johanna
;
Häbig, Julia
ZISU – Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung. 11 (2022) 1 - p. 81-96 , 2022
Link:
https://doi.org/10.3224/..
?
5
Between Rejection and Approval; Zwischen Ablehnung und Befü..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Egli, Johanna
;
Häbig, Julia
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung. 49 (2022) - p. 48-67 , 2022
Link:
https://doi.org/10.21240..
?
6
Student participation in everyday school life—Linking diffe..:
Müller-Kuhn, Daniela
;
Herzig, Pascale
;
Häbig, Julia
.
Zeitschrift für Bildungsforschung. 11 (2021) 1 - p. 35-53 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
7
Student participation in everyday school life: Linking diff..:
Müller-Kuhn, Daniela
;
Herzig, Pascale
;
Häbig, Julia
.
Zeitschrift für Bildungsforschung. 11 (2021) 1 - p. 35-53 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
8
Partizipation als Veränderung: Eine Aufforderung an Grundsc..:
Büker, Petra
;
Hüpping, Birgit
;
Zala-Mezö, Enikö
Zeitschrift für Grundschulforschung. 14 (2021) 2 - p. 391-406 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
9
Partizipation als Veränderung: Eine Aufforderung an Grundsc..:
Büker, Petra
;
Hüpping, Birgit
;
Zala-Mezö, Enikö
Zeitschrift für Grundschulforschung. 14 (2021) 2 - p. 391-406 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
10
Partizipation als Veränderung: Eine Aufforderung an Grundsc..:
Büker, Petra
;
Hüpping, Birgit
;
Zala-Mezö, Enikö
Zeitschrift für Grundschulforschung. 14 (2021) 2 - p. 391-406 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
11
Student participation in everyday school life: Linking diff..:
Müller-Kuhn, Daniela
;
Herzig, Pascale
;
Häbig, Julia
.
Zeitschrift für Bildungsforschung. 11 (2021) 1 - p. 35-53 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/..
?
12
Feeding back research results – Changes in principal and te..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Datnow, Amanda
;
Müller-Kuhn, Daniela
.
Studies in Educational Evaluation. 65 (2020) - p. 100848 , 2020
Link:
https://doi.org/10.1016/..
?
13
Between traditional textbook and hybrid educational media; ..:
Totter, Alexandra
;
Häbig, Julia
;
Müller-Kuhn, Daniela
.
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung. , 2020
Link:
https://doi.org/10.21240..
?
14
Distributed Leadership Practice in Swiss "Eco-Schools" and ..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Bormann, Inka
;
Strauss, Nina-Cathrin
.
Leadership and Policy in Schools. 19 (2019) 4 - p. 673-695 , 2019
Link:
https://doi.org/10.1080/..
?
15
More knowledge helps implement change: Evaluation of a trai..:
Zala-Mezö, Enikö
;
Raeder, Sabine
;
Strauss, Nina-Cathrin
Studies in Educational Evaluation. 61 (2019) - p. 105-111 , 2019
Link:
https://doi.org/10.1016/..
1-15