Search for persons
X
?
Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands / edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
1
Antecedents and consequences of distribution adaptation and..
, In:a study of Chinese firms
Copies:
Zentrale:E02 a bwl 419 5ua/204
?
Moderne Elektronik im Kraftfahrzeug / Bernard Bäker (Hrsg.) und 62 Mitautoren
2
A dependable software paltform for automotive integrated sa..:
, In:Copies:
TB BHV: ver 70/38-1; Zentrale:E02 a ing 567.6 i/675
?
Handbook on the economics of the media / edited by Robert G. Picard (Reuters Institute, University of Oxford, UK), Steven S. Wildman (Michigan State University, USA)
3
The economics of broadband:
, In:Copies:
BB WiWi: 11a swl 834 medi/326
?
Zahlen- und Buchstabensysteme im Dienste religiöser Bildung / herausgegeben von Laura V. Schimmelpfennig und Reinhard G. Kratz
4
Haben Zahlen eine Bedeutung?
, In:Beobachtungen aus Sicht der Mathematik
Copies:
Zentrale:E03 a rel 192 zah/769
?
Handbook of research on leveraging consumer psychology for effective customer engagement / Norazah Mohd Suki (Universiti Malaysia Sabah, Malaysia)
5
Factors affecting hotel visitors' usage of Guest Empowermen..:
, In:Copies:
BB WiWi: 11a vwl 102/794
?
Soziologiegeschichte im Spiegel der Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie / Jürgen Andreß, Daniela Grunow, Thomas Schwinn (Hrsg.)
6
Zu einer Theorie der Studentenunruhen in fortgeschrittenen ..:
, In:Copies:
:TB Technik So III And; Zentrale: z soz 250.5/783-56
?
Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands / edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
7
Characteristics and formation mechanism of born-global firm:
, In:Copies:
Zentrale:E02 a bwl 419 5ua/204
?
Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands / edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
8
Characteristics and driving forces of China's born-global f..
, In:a multi-case study
Copies:
Zentrale:E02 a bwl 419 5ua/204
?
Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands / edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
9
The effect of overseas channel control on export performanc:
, In:Copies:
Zentrale:E02 a bwl 419 5ua/204
?
Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands / edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
10
Price leadership or branding strategy for Chinese firms:
, In:Copies:
Zentrale:E02 a bwl 419 5ua/204
?
Rising China in the changing world economy / ed. by Liming Wang
11
The distribution of income and well-being in rural China
, In:a survey of panel data sets, studies and new directions
Copies:
BB WiWi: 11a vwl 337.5 5ua/451
?
Analytische Sozialpsychologie / Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth (Hg.) ; Mit Beiträgen von Hans-Joachim Busch, Angelika Ebrecht, Rolf Haubl, Robert Heim, Hans-Dieter König, Angela Kühner, Emilio Modena, Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth
12
Die Zukunft einer Illusion:
, In:Copies:
Zentrale:E03 a psy 802.2 m/384
?
Analytische Sozialpsychologie / Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth (Hg.) ; Mit Beiträgen von Hans-Joachim Busch, Angelika Ebrecht, Rolf Haubl, Robert Heim, Hans-Dieter König, Angela Kühner, Emilio Modena, Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth
13
Über eine Weltanschauung:
, In:Copies:
Zentrale:E03 a psy 802.2 m/384
?
Analytische Sozialpsychologie / Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth (Hg.) ; Mit Beiträgen von Hans-Joachim Busch, Angelika Ebrecht, Rolf Haubl, Robert Heim, Hans-Dieter König, Angela Kühner, Emilio Modena, Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth
14
Massenpsychologie und Ich-Analyse:
, In:Copies:
Zentrale:E03 a psy 802.2 m/384
?
Analytische Sozialpsychologie / Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth (Hg.) ; Mit Beiträgen von Hans-Joachim Busch, Angelika Ebrecht, Rolf Haubl, Robert Heim, Hans-Dieter König, Angela Kühner, Emilio Modena, Johann August Schülein, Hans-Jürgen Wirth
15
Totem und Tabu
, In:das Tabu der Herrscher
Copies:
Zentrale:E03 a psy 802.2 m/384