Ho, Suzanne C
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Corps sacré, discours souverain 

, In: Madeleine de Scudéry / études réunies par Delphine Denis ...
le couples dans Les femmes illustres 
Toczyski, Suzanne C.. (2002)  - p. 155-164
Copies:  Zentrale:E03 a rom 150 scud 4/224
 
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2

Gender differences in factors affecting impulsive buying be..:

, In: Management and marketing for improved retail competitiveness and performance / José Duarte Santos, Inês Veiga Pereira, Paulo Botelho Pires
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 419 s/163
 
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3

Introduction: the future of museum and gallery design:

, In: The future of museum and gallery design / edited by Suzanne MacLeod, Tricia Austin, Jonathan Hale and Oscar Ho Hing-Kay
Copies:  Zentrale:E04 a kun 014.1/382
 
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4

Implications of the converging economy for human resource m..:

, In: Strategic human resource management / Randall S. Schuler and Susan E. Jackson
 
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5

Gender, time use, and aging:

, In: Handbook of aging and the social sciences / edited by Linda K. George and Kenneth F. Ferraro ; associate editors Deborah Carr, Janet M. Wilmoth, and Douglas A. Wolf
Copies:  SOCIUM: 14.02.3 0119wa0292(8)
 
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6

Positivfaktoren, Immunaktivität und Psychotherapie:

, In: Psychoneuroimmunologie und Psychotherapie / herausgegeben von Christian Schubert ; mit Geleitworten von Horst Kächele, Joel E. Dimsdale und Gerhard Schüßler
Solberg Nes, Lise. (2015)  - p. 168-197
Copies:  Zentrale:E03 a psy 752.1 z/425(2); Zentrale:E03 a psy 752.1 z/425a(2)
 
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7

Place branding 

, In: Strategic marketing in tourism services / edited by Rodoula H. Tsiotsou and Ronald E. Goldsmith
the issue of a narrowed tourism perspective 
Zenker, Sebastian. (2012)  - p. 63-77
Copies:  TB Nautik 17/7.1.2 Str 2(2012)
 
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9

Netnographie:

, In: Qualitative Marktforschung / Renate Buber; Hartmut H. Holzmüller (Hrsg.)
Beckmann, Suzanne C. ; Langer, Roy. (2009)  - p. 219-228
 
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10

Karl Marx's theory of money and credit:

, In: A handbook of alternative monetary economics / ed. by Philip Arestis and Malcolm Sawyer
Brunhoff, Suzanne de. (2006)  - p. 188-204
Copies:  Zentrale:E02 a vwl 380/832; BB WiWi: 11a vwl 380/833a
 
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Umweltbewußtsein und Verbraucherverhalten 

, In: Konsumperspektiven / herausgegeben von Michael Neuer, Lucia A. Reisch
über die Notwendigkeit eines Paradigmenwechsels 
Beckmann, Suzanne C.. (1998)  - p. 15-32
Copies:  BB WiWi: 11a vwl 001 md she/023
 
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