Jensen, Richard Christian
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1

Bunker purchasing in liner shipping:

, In: Handbook of ocean container transport logistics / Chung-Yee Lee ..., eds.
Plum, Christian E. M. ; Jensen, Peter N.. (2015)  - p. 251-278
 
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2

English-medium instruction in Eurpean higher education 

, In: English-medium instruction in European higher education / ed. by Slobodanka Dimova, Anna Kristina Hultgren and Christian Jensen
Review and future research 
Copies:  Zentrale:E03 a ang 015 m/232-3
 
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3

Sprache im Umbruch - Weimar 1918:

, In: Wort - Begriff - Diskurs / Heidrun Kämper und Jörg Kilian (Hrsg.)
 
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4

Startup firms from research in US universities:

, In: Handbook of research on innovation and entrepreneurship / ed. by David B. Audretsch ...
Jensen, Richard. (2011)  - p. 273-289
Copies:  Zentrale:E02 a vwl 467/296; BB WiWi: 11a vwl 467/296a
 
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5

Fundamental changes in marketing organization 

the movement toward a customer-focused organizational struc... 
Homburg, Christian. (2010)  - p. 45-80
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 485/207-4
 
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6

Qualitative Untersuchung von Organisationsstrukturen:

, In: Qualitative Marktforschung / Renate Buber; Hartmut H. Holzmüller (Hrsg.)
Homburg, Christian. (2009)  - p. 1063-1079
 
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7

Proofs and prototypes for sale 

, In: Innovation and entrepreneurship / ed. by David B. Audretsch ...
the licensing of university inventions 
Jensen, Richard. (2009)  - p. 530-549
Copies:  BB WiWi: 11a vwl 467/473a
 
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8

Sind Marken im Industriegüterbereich relevant?:

, In: Erfolgsfaktoren der Markenführung / hrsg. von Hans H. Bauer ...
Homburg, Christian ; Richter, Markus. (2008)  - p. 399-413
 
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9

Qualitative Untersuchung von Organisationsstrukturen:

, In: Qualitative Marktforschung / Renate Buber; Hartmut H. Holzmüller (Hrsg.)
Homburg, Christian. (2007)  - p. 1063-1079
Copies: Zentrale; TB BHV;
 
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10

Internationale Marktorientierte Unternehmensführung:

, In: Marktorientierte Führung im wirtschaftlichen und gesellschaftlichen Wandel / hrsg. von Manfred Bruhn; Manfred Kirchgeorg; Johannes Meier. Mit Beitr. von Klaus Backhaus ...
Homburg, Christian. (2007)  - p. 63-82
Copies: Zentrale; TB BHV;
 
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11

Internationale Marktbearbeitung und internationale Unterneh..:

, In: Unternehmenserfolg im internationalen Wettbewerb / Werner Brandt ... (Hrsg.). [Schmalenbach-Gesellschaft für Betriebswirtschaft e.V.]
Homburg, Christian. (2005)  - p. 33-66
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 012.9/822
 
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12

Key-Account-Management im Export: die Perspektive der Indus..:

, In: Außenhandel / Joachim Zentes ... (Hrsg.)
Homburg, Christian. (2004)  - p. 551-573
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 012.9/811; BB WiWi: 11a bwl 012.9/811a
 
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13

Fundamental changes in marketing organization: the movement..:

, In: Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung / Christian Homburg (Hrsg.)
Homburg, Christian. (2004)  - p. 83-117
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 037/920; BB WiWi: 11a bwl 037/920a
 
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14

Kundenbindung im Industriegütergeschäft:

, In: Handbuch Industriegütermarketing / Klaus Backhaus ... (Hrsg.)
Homburg, Christian. (2004)  - p. 481-519
 
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