Jones, Victoria R.
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Consumer brand choice 

, In: Consumer behavior analysis / ed. by Donald A. Hantula ...
money allocation as a function of brand reinforcing attribu... 
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 402.6/444
 
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Substitutability and independence 

, In: Consumer behavior analysis / ed. by Donald A. Hantula ...
matching analysis of brands and products 
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 402.6/444
 
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Betriebswirtschaftliche Wirkungen digital vernetzter Fertig.. 

, In: Industrie 4.0 als unternehmerische Gestaltungsaufgabe / Robert Obermaier (Hrsg.)
eine Analyse des Einsatzes moderner Manufacturing Execution... 
Obermaier, Robert ; Kirsch, Victoria. (2016)  - p. 191-217
Copies:  TB Nautik 17/1.4 Ind 3 (2016); TB Nautik 17/1.4 Ind 3 (2016)a
 
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Betriebswirtschaftliche Wirkungen digital vernetzter Fertig..:

, In: Industrie 4.0 als unternehmerische Gestaltungsaufgabe / Robert Obermaier (Hrsg.)
Obermaier, Robert ; Kirsch, Victoria. (2016)  - p. 191-217
Copies:  TB Nautik 17/1.4 Ind 3 (2016); TB Nautik 17/1.4 Ind 3 (2016)a
 
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The role of socioeconomic factors in entrepreneurship devel.. 

, In: Entrepreneurship, investment, and spatial dynamics / ed. by Peter Nijkamp, Ronald L. Moomaw, and Iulia Traistaru-Siedschlag
a county level analysis 
Scorsone, Eric A. ; Somov, Margarita ; Burke, Victoria.. (2006)  - p. 141-162
Copies:  Zentrale:E02 a vwl 555/514
 
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General introduction 

, In: Women's periodicals and print culture in Britain, 1918-1939 / edited by Catherine Clay, Maria DiCenzo, Barbara Green, and Fiona Hackney
re-mediating women and the interwar period 
Copies:  Zentrale:E03 a puz 161.1 3ke/038
 
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7

Applying fuzzy set methodology to evaluate substitutes for ..:

, In: Configurational theory and methods in organizational research / ed. by Peer C. Fiss ...
Whittington, Lee ; Goodwin, Vicki L. ; Bell, R. Greg.. (2013)  - p. 279-302
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 092.5/563
 
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