Neslin, Scott A.
9  results:
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3

The Showrooming Phenomenon:It's More than Just About Price:

Gensler, Sonja ; Neslin, Scott A ; Verhoef, Pieter
https://research.rug.nl/en/publications/3f44d3fc-f248-442f-ba70-49473622060c.  , 2017
 
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5

Does multichannel produce more profitable customer?:

Montaguti, Elisa ; Neslin, Scott ; Valentini, Sara
info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/9789612402112.  , 2011
 
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6

Die Wirkung von Preis- und Nicht-Preis-Promotions auf die M..:

Gedenk, Karen ; Neslin, Scott A
Series: Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel.  , 1998
 
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7

The Use of Simulation to Test Theories of Bargaining in a B..:

Neslin, Scott A ; Greenhalgh, Leonard
https://absel-ojs-ttu.tdl.org/absel/article/view/2314/2283.  , 1982
 
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8

The Value of Conjoint Analysis in Enhancing Experiential Le..:

Greenhalgh, Leonard ; Neslin, Scott A
https://absel-ojs-ttu.tdl.org/absel/article/view/2311/2280.  , 1982
 
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